K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2010, 22:43   #1
Royal
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Indlæg: 4
Styrke: 0
Royal er ny på vejen
Fleksjob beregning?

Hej K10'ere,

Først; 1000 tak fordi i eksisterer!!! Jeg har ofte besøgt siden og haft megen glæde af alle jeres kloge spørgsmål og svar.

Jeg er nyvisiteret til fleksjob her pr. 5.3. 2010. JUHUUUUUU Det holdt hårdt, men lykkedes jo så heldigvis endelig at blive godkendt. Jeg er stadig ledig og modtager derfor "ledighedsydelse efter visitation", som det jo så flot hedder.

Nu er mit spørgsmål:
Skal der ikke foretages en beregning på grundlag af min indtægt de sidste 3 måneder? Og skal jeg i så fald ikke modtage besked om denne beregning? Og bliver ledighedsydelse ikke udbetalt som en ugentlig ydelse i lighed med dagpenge/sygedagpenge?

Jeg har modtaget sygedagpenge i over halvandet år. Jeg ved der findes en minimum sats og en maximum sats. Hvilken vil jeg mon være berettiget til? Jeg har indtil nu kun modtaget én udbetalingsmeddelelse og den var for perioden 5.3-31.3. Af den fremgik intet om ovenstående. Ingen beregning overhovedet og dermed heller ingen besked om min sats. Der stod blot et brutto beløb, derefter beregningen vedrørende fradrag og trækprocent og tilsidst nettobeløbet til udbetaling. Det er mig umuligt derudaf at gennemskue om jeg får det, jeg er berettiget til. Jeg ville ikke ANE om jeg en måned fik for meget eller for lidt udbetalt

På forhånd tak for de svar (jeg håber) i giver

Sidst redigeret af Royal; 18-04-2010 kl. 00:10.
Royal er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob beregning af løn efter reform er trådt i kraft Stuen Fremtiden for fleksjob og førtidspension 86 15-11-2013 15:21
Beregning af løn i fleksjob. supersus Spørgsmål ang fleksjob 2 14-02-2013 17:39
Fleksjob beregning ErikS Spørgsmål ang fleksjob 1 07-12-2012 17:57
Beregning keld60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-04-2011 13:43
Beregning af FP??? Peppe Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 28-09-2010 22:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension