K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2010, 00:17   #1
Sandie75
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sandie75s avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2010
Indlæg: 185
Styrke: 15
Sandie75 er ny på vejen
Hvad pokker stiller jeg op (quick care)?

Hej alle sammen... :-)

Jeg har et lille problem...

Kort resume:

Er i gang med at blive udredt på Hvidovre hospital, da jeg for 10 måneder siden pludselig blev syg (28 Maj 2010).
Jeg blev indlagt og fik blodtranfusion, men de har ikke kunnet finde ud af hvad jeg fejler (de første 6 måneder var jeg på Slagelse sygehus).
Jeg kommer jævnligt til en masse prøver i håb om at finde fejlen.

Nå men midt Juni går det så helt galt med ryg og nakke, så jeg kommer så til reumatolog, neurolog, Røntgen, MR Scanning og CT Scanning, jeg har så 2 diskos i nakken og slidgigt i svær grad, en arm der ikke fungere grundet en nerve der sidder i klemme og i forvejen en 2 år gammel diskos i lænden.
Jeg er så blevet indstillet til en operation, som jeg ikke ved og jeg vil gennemføre, men det er ikke det der er problemet.

Min sagsbehandler har sendt mig ned til noget der hedder Quick care, som er fysioterapeuter der hjælper en, hvilket jo er fint nok hvis ikke bare der var så meget der skulle tages hensyn til.
Jeg var derinde i dag og syntes det var voldsomt og jeg er i tvivl om jeg overhovedet kan gennemføre de 2 gange 20 min om ugen.
De fleste øvelser er min arm jo med og da jeg har det med at presse mig selv, har jeg virkelig fået mange smerter i dag.
Det var ikke kun lænden, nakken og armen der voldte mig problemer i dag, det var ligeså meget smerter i maven og syre som jeg får ved f.eks at bukke mig forover osv.

Men hvad der undre mig er dog, at da jeg for 6 måneder siden var hos en kiropraktor nægtede han er røre ved mig, da der ikke er nogen diagnose på mig fra Hvidovre hospital (grundet den blodtransfusion og meget lave blodtal), men hos fysioterapeuterne ser det ikke ud til at være et problem til trods for at de ikke har set nogen lægepapirer på mig.

Jeg tænker også, at det er lidt vildt at de sender mig derned når Glostrup mener at det er så galt, at der skal en operation til, så virker det det absurd Og jeg tænker om det kan gøre mere skade en gavn???

Er det bare mig der er helt hen i vejret, eller finder i også det her mærkeligt?

Det skal lige siges, at min plan er at komme tilbage på arbejdsmarkedet i flex, så det er ikke fordi jeg ikke gider lave noget der kan forbedre min situation (hvis den kan det).

Jeg har først en lægesamtale på Hvidovre den 18 Marts, så først der kan jeg få deres vurdering, men Glostrup som har ned nakken at gøre skal jeg ikke til samtale hos med mindre jeg siger ja til operationen og der kan jo gå noget tid.
Tænker om det er min læge jeg skal have til at gå ind i det her eller hvad pokker jeg skal stille op, nogen der kan hjælpe mig lidt her?

På forhånd mange tak
Sandie75 er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Quick care, kender i dem? Trold Alt det andet 31 27-09-2013 08:02
hvad stiller jeg op , når modet ikke er der. :-( heiditogjoey Alt det andet 8 06-02-2013 06:40
Quick Care søger lægekonsulent! buster Alt det andet 5 05-11-2011 17:20
Hvad F stiller man op når ingen svare en på ens sendte mail til kommunen? Indiansummer Alt det andet 11 18-10-2010 08:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension