K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2013, 09:54   #11
ZikZak
Hjemmevant på K10
 
ZikZaks avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2013
Indlæg: 225
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
ZikZak er ny på vejen
Hej igen Mumrik.

Åh for f*nden hvor gør det mig ondt at høre om jeres hus... Det er også lige netop det jeg frygter - at vi må sælge vores hus. I så fald må vi flytte fra den lille by vi bor i, da der ikke er lejeboliger. At jeg og min mand skulle flytte til en anden by ville være til at klare. Men at vores børn skal tvinges til at flytte væk fra den by de er vokset op i, gør så vanvittig ondt! Jeg kan ikke lade være med at føle skyld over at have bragt os i denne situation...
Har I børn?

Jeg har forsøgt at læse mine forsikringspapirer flere gange, men det er svært for mig at bevare koncentrationen længe nok til at jeg føler mig sikkert på at jeg har forstået det. Men jeg synes at forstå at arbejdsevnen skal være nedsat med 50% eller mere. Men jeg tror også at de måler det i kroner/øre. Altså hvis jeg ikke, pga sygdom, kan tjene minimum 50% af min tidligere årsindtægt kan jeg få tilkendt erstatningen. Det ser også ud til at den evt kan udbetales i en periode. Til f.eks. jeg får fleksjob... ;-)
Hvor lang tid tog det for dit selskab at behandle din ansøgning?

Jeg synes det er helt vanvittigt med dit afslag! Hvad f*nden har de gang i!!! Må jeg spørge hvad de giver som begrundelse???

Jeg regner 99,9999% med at få afslag. De har jo selv nægtet at indstille mig til fleks. Men jeg skal jo have et reelt afslag for at kunne anke.

Og ankesystemet - ja, det kan da rigtig få mig til at blive forarget. Hvad er det dog for noget svineri! Man risikere jo at gå fra hus og hjem og forværre sit helbred. Og det kan et evt. efterfølgende medhold jo ikke engang lappe sammen igen. Forkasteligt er det.

Jeg har fået det markant værre efter at kommunen er kommet ind i mit liv. Hver dag er nu fyldt med angst - der er ingen gode dage. Det suger mig fuldstændig for energi når jeg er angst. Jeg har også konstant ondt i maven og i mine led/muskler hvilken også er symptomer på angsten. Min medicin har jeg også måtte øge...ikke at man har råd til den slags luksus..

Håber at høre fra dig igen

Sidst redigeret af ZikZak; 13-09-2013 kl. 09:58.
ZikZak er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Facebookgruppe for alle os, som har opbrugt sygedagpengene, og stadig afventer på kom charlotte1969 Politik og Samfund 4 27-08-2012 08:13
Afventer, på kontanthj, kapitalpension, skat nevermind Alt det andet 15 10-06-2012 10:50
imens jeg venter (køb af hus) ?? Sabina Dit og Dat 6 09-08-2011 15:33
Sygedagpengestop / Afventer speciallægeerklæring Bobsy1974 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 31-05-2011 19:59
Må man læse imens man flex-jobber? mukke Alt det andet 0 07-05-2009 12:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension