K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2013, 23:08   #19
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Det blev de da loven blev lavet om så der ikke fandtes syge mennesker mere... Og overhovedet ingen uarbejdsdygtige mennesker under 40 år.. Og kun meget få over 40 år..
Nu hedder det at der er i Danmark er Brug for alle, selv dem i match 3 ligemeget hvad, det er det de der rehabiliterings teams skal have folk igennem... De skal sidde og kigge i din sag og bestemme hvad skal der ske med dig... Jeg gruer selv for det da jeg aldrig har haft en sagsbehandler som har hjulpet mig og at jeg pt ved min egen sagsbehandler anser mine 4 kroniske sygdomme som det pure opspind og noget psykisk uagtet at jeg har papirer og diagnoser på alt...

Der findes ikke fredning mere i match 3.. Siger du nej til deres tiltag kan du derved ikke udredes også aktiverer de dig bare formålsløst...
Jeg er pt fredet afventer § 17 sag og 3 mdr fristen er overskredet så ved ikke hvorlænge der kan gå men de har det problem med mig hvis de ikke tilkende § 17 at jeg ikke er istand til at komme frem og tilbage til deres aktivering eller andet " skal fragtes med taxa eller handicapkørsel " skal gøre brug af hjemmesygepleje for at de kan få mig op ( vågner ikke ) grundet sygdom og det vil være nødvendig med hjælp om morgenen ellers kommer jeg ikke ud af døren. samt at man vil skulle sætte mere hjælp ind i dagligdagen og jeg vil aldrig kunne klare noget jævnligt over uger -mdr eller lign det er dømt til at mislykkedes på forhånd men der er jo ikke noget der kan undre i disse tider så jeg må vente og se hvad de finder på , for man kan jo ikke forlange nogen til at deltage i noget som vedkomne ikke er i stand til at komme frem til uden hjælp
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
møde i rehabiliteringsteam Susanne Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 8 25-09-2014 14:04
Rehabiliteringsteam og indstilling samsung Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 3 07-09-2013 09:37
rehabiliteringsteam annjensen69 Alt det andet 2 23-06-2013 19:23
Rehabiliteringsteam dixiven Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 30-05-2013 18:24
Rehabiliteringsteam simsons Alt det andet 8 06-05-2013 14:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension