K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-05-2012, 03:29   #11
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Øøøh vovse, hvis du havde læst mit indlæg nr. 29 tror jeg det var, så var mit svar ja helt sikkert til hver en tid, jeg har også gjort det, endda mange gange, er helt på linie med Caroline som jeg mistænker for at havde haft et arbejde i mange år, det er nemlig ussel at lave sort arbejde, eller få det udført. (nedstående er ikke noget med dig)
Det jeg måske ikke forstår (hi hi) så er det at man skriver det samme og det samme men ikke på et eneste tidspunkt, ser man nogen indsigt i problematikken eller forholder sig til hvad det er for mening man nu end har. Når jeg så har læst forskellige indlæg (der gudskelov ikke så mange nye indlæg) så tænker jeg, at der mange der har en mening. men jeg heller ikke et sek. i tvivl om det sikkert er folk der ikke stemmer ved de forskellige valg man nu har i et demokrati. Hvorfor kan man se det, fordi jeg jo kan se man ikke mener at socialt bedrageri er noget særligt, ja og sort arbejde, har man kun et skuldretræk til at forsvare sig med, man praler endda med det, at der bliver lavet for 21 milliarder, skriver det lige igen 21 milliarder sort arbejde i DK, og man så i samme forum de samme folk, brokker sig over kontanthjælp, ftp, dagpengeperioden, o.s.v en masse brok, at man ikke kan se at ting hænger sammen, det sgu sørgeligt, i sær når vi lever i et oplyst samfund, så nu vil jeg slutte hovederystende og sige at jeg, kunne og har aldrig selv opfordret eller udført sort arbejde i Danmark....
PS. Jeg håber man kan se, hvem det faktisk er, der omfavner det at være dobbelt moralsk..
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Falsk anmeldelse Mickei Alt det andet 9 03-07-2012 00:38
Anonym partistøtte skal frem i lyset buster Politik og Samfund 0 21-07-2010 11:27
arbejdsskade anmeldelse buster Dit og Dat 4 04-03-2009 11:31
Falsk migræneforsøg - efterlysning Metro Det er da strengt ! 2 22-05-2007 07:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension