K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-04-2012, 10:19   #1
nevermind
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2011
Indlæg: 12
Styrke: 14
nevermind er ny på vejen
Question Afventer, på kontanthj, kapitalpension, skat

Hej
Håber, at en eller anden kan give råd links

Har 2 kroniske sygdomme, hvor af den ene, kommer ind under katogorien "livstruende" dog er jeg i behandling. Mit spørgsmål går på en pension hos LD (Lønmodtagernes dyrtidsfond) Jeg har snakket med dem, og det er ikke et stort beløb, men papirer er på vej, og alt er afklaret med læge/sygehus.
Jeg har det sidste år betalt ca. 20.000 kr for meget i skat (på en kontantløn ) da jeg har gæld til det offenlige, rest børnepenge og skat (andet). Nu trækker skat mig yderligere kr.400,- om mdr, så pengene her og nu er ret små.
Så det egentlige spørgsmål: Skat trækker 40% af de penge, som står hos LD, fint nok, - kan de gøre udlæg i resten ?
Sidebemærkning, - er 52 år, og de 2 sygdomme betyder en ret kaotisk dagligdag, og føler samtidig ikke, at sagsbehandlere tager mig og lægerne alvorligt. Kunne jeg arbejde, hvilket jeg har gjort uafbrudt siden jeg var 15-47 år, - gjorde jeg det
nevermind er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
job imens man afventer fleksvisitation. ZikZak Dit og Dat 12 17-09-2013 09:57
Facebookgruppe for alle os, som har opbrugt sygedagpengene, og stadig afventer på kom charlotte1969 Politik og Samfund 4 27-08-2012 08:13
Kontanthj. loft/boligsikring/§ 34 Ragnarock Alt det andet 5 17-11-2011 03:40
Sygedagpengestop / Afventer speciallægeerklæring Bobsy1974 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 31-05-2011 19:59
Mdl. udbet. af invalidepens. og kontanthj. Maii Alt det andet 30 27-03-2010 20:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension