K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-01-2012, 23:42   #1
melkior
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2008
Lokation: Skive
Indlæg: 18
Styrke: 16
melkior er ny på vejen
Unhappy special lægeerklæring

Jeg er rundt på Gulvet?
i forbindelse med min pensions ansøgning bliver jeg sent af min SB til en special læge, Psykriater for at få lavet en speciallægeerklæring.
efter 4 timer i den varme stol, kommer dommen.
jeg har min mand og min bisider med, men da dommen skal falde er de gået ud for at trække luft. og de bliver ikke kaldt ind... hvad der ærger mig i dag.
han fortæller mig at han ikke ville kunne se mig på arbejdesmarked mere.
vil så lige slå fast jeg på ingen måde er alkoholiker men bruger rødvin som selvmedicinering.
Diagnoser:
F10.1 Skadelig brug af alkohold
F.33.9 Depression
F.41.1 Genereliseret angst.
F.43.1 Posttraumatisk belastningsreraktion
F.62.0 Personlighedsændring efterkatastrofeoplevelser.
Så langt så godt, jeg går så og venter på svar fra SB, der burde ikke være nogen tvivl om en pension sag, men men så da jeg får konklutionen står der.

" På nuværende tidspunkt må det frarådes at der laves arbejdesmarkedsrettede tiltag. Selv et mindre pres vil kunne give forværrelse i tilstanden. DER ER TALE OM EN VARIG LIDELSE. Muligvis vil overstående psykofarmakologiske forslag kunne bedre tilstanden.Der skal være intrådt en væsnlig bedring, før arbejdesmarkedsberettede tiltag kan anbefales.Der vil da være tale om mere omfattende skånehensyn, i form af betydelig reduktion af tid, krav,inhold, overskulighed og forudsiglighed, og med få interpersonelle kontakter.Også på længer sigt vil der være behov for mere omfattende skånehensyn.
Nå ja så anbefaler han selvfølgelig jeg forsætter hos psykolog, og går i medicinsk behandling hos ham.
og så er det jeg står og rykker mig selv i håret ???
hvor står jeg så nu???
Min SB vil gerne følge midt forløb...
men kan bare ikke klare at side over for de sociale myndigheder...
er total rundt på gulvet. hvad vil i råde mig til???
Knuz Susanne
melkior er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Endnu en special lægeerklæring?? Culotten Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 31 24-01-2014 07:16
Sygedagpenge i afklaring, special lægeerklæring ? mortil3 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 30-01-2012 07:54
special lægeerklæring karsten31 Spørgsmål ang fleksjob 15 26-01-2012 23:27
lægeerklæring trunte Alt det andet 3 16-03-2011 15:41
Tvivl om konklusion i special lægeerklæring. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 11-06-2009 13:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension