K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2011, 13:32   #1
Sidy
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2009
Indlæg: 18
Styrke: 16
Sidy er ny på vejen
Reelt enlig?

http://www.fyens.dk/article/1823143:...iale-bedragere

Er der dog ikke et sted hvor man kan læse hvad reglerne præcist er????

Mine kæreste er også FP (efter nye regler - jeg er efter de gamle).
Han bor 100 km væk, har sin egen lejlighed, udgifter, venner og er tilknyttet et værested.

Jeg har også mit eget.
Jeg synes jo jeg er enlig:det er mit hjem som jeg betaler til: husleje, vand, el, varme.

Han er hos sig selv ca. 14 dage og så hos mig 1 uge.

Vi handler sammen, en af os lægger ud - og bagefter kigger vi bonnen igennem: hvem har købt hvad og hvad har begge spist, også overfører den anden så det beløb.
Når jeg tænker mig om, plejer det at være mig der lægger ud, for mit kort tages alle steder - og så er det ham der overfører.
Jeg har jo ikke råd til at bespise ham i 1 uge. Han bliver nødt til at betale den halvdel han spiser, mens han er her!

Han bader selvfølgelig hver dag mens han er her. På min regning - han betaer ikke for det.
Hvis jeg sætter en vaske over kommer hans tøj med. Igen på min regning.

Han har et kvikkort til bussen i min kommune, fordi det gør billetprisen mindre end ved kontantkøb.
Og han har købt en billig cykel der står i mit skur, så vi kan cykle ture sammen om sommeren.

Jeg lever mere eller mindre af min boligydelse, så jeg er faktisk ved at dø af skræk.
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg skal flytte - jeg har ikke råd til et nyt indskud.

Jeg har virkeligt ondt i maven over det her - men jeg vil jo ikke undvære min kæreste.

Hvis bare jeg kunne læse de klare regler!
Sidy er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvornår er man reelt enlig? Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 5 02-02-2013 08:29
Reelt enlig eller ej? Risa Politik og Samfund 54 05-10-2012 17:13
boligydelse og reelt enlig tyrkiet Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 05-01-2011 18:48
Førtidspensionist reelt enlig ? stallion700 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 11-07-2008 18:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension