K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2011, 12:19   #9
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Hej. Jeg gik på HKI i 2008, både smertehåndtering og arbejdsprøvning. Jeg var på 3 værksteder, det var okey. Men jeg syntes ikke at vejledere og psykolog og andre, var så gode for mig, jeg oplevede flere ting som blev skrevet ud fra om disse mennesker kunne lide mig eller ej, og det var bestemt ikke rart.

Til gengæld skar jobkonsulenten lige igennem, og efter samtale med ham blev jeg indstillet til førtidspension, fik den i dec afsluttet forløb i juni HKI.

Jeg var der i 3 mdr. Det var et ******* med offentlige transport, den sidste mdr fik jeg taxa kørsel da jeg ikke kunne mere.

Gør opmærksom på dig selv, fortæl hvordan du har det, og skriv dagbog hvis du kan om forløbet, og frem for alt kæmp dig derind uanset hvor ondt og dårligt du har det, for der er mulighed for at ligge ned og hvile derinde.

Prøv ikke på at klare mere end du kan, det går kun ud over dig selv og viser ikke et klart billed på hvad du evner. Kh Indiansummer
Hej Indiansummer
Vil du forklare lidt mere om at vejledere og psykologer og andre ikke var så gode for dig ?

Da du gik på HKI i 2008 var jeg færdig med revalidering på HKI så vi har ikk været der på samme tid. Jeg har allerede skrevet at de ikk var gode mod elever på K10.
Nogle af personalet på HKI behandler de folk som går der pænt men andre vil vise at de har magt over de folk som sendes til HKI af kommunen. Det kommer an på hvem man møder.
Jeg kan husk fra dengang jeg var elev at nogle en dag snakkede højt om en sags-behandler der gav dårlig behandling. Jeg husker ikk mere hvorfor de var utilfreds med sags-behandler.
Navnet på sags-behandleren kender jeg ikk men husker at hun er meget høj og meget slank og lidt ældre dame.
Måske fik du samme sags-behandler på HKI ?

Godt at det var ok på 3 værksteder og for der var mulighed for at ligge ned og hvile derinde.

Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stort tak til wistleblower Hans Bøgesvang Riis, tidl. jurist ASK gunvor Det er da strengt ! 7 22-11-2013 09:40
kommentar sendt til UGENYT samt til Anne Knudsen kastor Lægekonsulenternes Rolle 3 07-08-2011 22:39
Hans Pilgaard Jeremissen Ortopædi c.l.e.o. Alt det andet 4 07-01-2011 00:55
Speciallæge Hans Viggo Johannsen jsn Dit og Dat 5 20-05-2009 21:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension