K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2007, 11:26   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
ja ja da jeg jo lige ville oplyse Thomas Adelskov om at vi så frem til hans svar, så syntes jeg lige at jeg også ville oplyse ham om nogle andre ting og spørgsmål vi før har stillet til ham og Socialdemokraterne uden svar, i får den også lige her, nu er det jo fleksjobbeviset han har lovet at finde svar på, men det skader jo næppe at vide at vi også har andet på hjertet



Kære Thomas Adelskov

Tak for din respons.

Vi vil på siden se frem til at høre nyt fra dig af.

Jeg tillader mig lige at sætte et link ind til debatten omkring den nye flekslov som bliver debatteret på siden, her på siden vil du nemlig også kunne se at vi før forgæves har stillet en del spørgsmål til dig og til en del andre politikere i Oppositionen desværre uden respons.
(kun de radikale venstre har svaret os) også nogle stykker fra regeringen
Her er linket til det brev vi har skrevet til politikkerene samt det sparsomme resultat af hvem der har taget sig tid til at svare og hvad de har svaret .

http://www.k10.dk/showthread.php?t=5...=J%F8rgen+arbo

Vi ved godt at flekser og førtidspensionister ikke udgøre den store vælger skare, men vi er her dog trods alt og det samme er vores netværk familier og naboer, og uanset hvad man måtte mene så kan vi se at mange steder bliver den nye fleksjob brugt til at ramme os i stedet for som meningen var , at hjælpe os i job...

Man behøver bare at skele til Assens kommune hvor man øjensynligt mener at løsningen på refusionsproblemet når man ikke når at revurdere folk, er at sende dem på kontanthjælp i stedet for at revider dem, på den måde undgår man elegant at slippe for at staten tager refusion fra kommunen..

Men til gengæld ødelægger man mange menneskers liv ..

Vi ved at LAFS har skrevet i et læserbrev at de ville kontakte arbejdsmarkedsudvalget , men desværre høre vi med fleks ikke meget om det , i pressen kan vi faktisk kun høre om hvordan DA Di og regeringen mener at mange af os er fejlvurderet og burde være på det ordinære marked, og mange flekser går idag og føler sig urolig og presset.

Man kan frygte for hvordan det foregår ude i landet, vi på K10 høre nok til de mere ressourcestærke handicappet, netop fordi vi formår at samles et sted og prøver at gøre noget ved vores situation, men man må med gru tænke på dem der sidder ude omkring i landet og ikke kender til eller formår at bruge denne mulighed.

Hvordan skal det gå med dem ?

Jeg håber at du har tid til at give lidt respons på det tidligere skrevet også, jeg ved i hvertfald at vi bruger på K10 vil sætte pris på det, vi mener ikke at det kan være rigtig at vi bliver behandlet på den måde som vi gør i dag, vi vil ikke være jagtet vildt, mange af os er mennesker der har et langt og nedslidene liv på arbejdsmarkedet bag os, et arbejdsmarkedet der for en stor del har været med til den nedslidning der nu har gjort os til førtidspensionister og fleksvisiteret ..

Med venlig hilsen
brugerne af www.k10.dk
V/ xxxx
  Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjobbevis Orla Spørgsmål ang fleksjob 10 26-12-2010 08:56
Fleksjobbevis forventet fra februar 2008 zuza Nyt om loven 18 04-02-2009 21:08
Fleksjobbevis baldur Er det overhovdet til at få fleksjob? 4 12-08-2008 18:38
Fleksjobbevis - skema zuza Et godt link! 5 16-04-2008 07:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension