K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2011, 19:59   #10
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Kære Lotte68

Nu har jeg læst HELE tråden igennem.

Jeg er ligesom Vovse forundret over,
at du endnu ikke har fået afgørelse på §17, på foreliggende grundlag.
Du har tidligere skrevet at du IKKE har trukket din begæring tilbage,
selv om sagsbehandleren og du selv arbejdede videre på at gå efter en §18.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på,
om dette er et gement træk fra sagsbehandlers side ?
Selv om du synes hun er flink ?

Som jeg ser det, er det at trække sagen i langdrag
når der skal ekstra erklæringer til.

Der burde være nok til at træffe afgørelse.

Og det er altså korrekt, at en §17 på foreliggende grundlag sparer tid i systemet.
Der skal træffes afgørelse af det pensionstilkendegivende team,
UDEN nogen som helst forudbehandlende instanser!

Som tidligere nævnt i denne tråd (#248), spares der en arbejdsgang.

Håber du stadig har KAMPGEJSTEN

Jeg vælger at stole på min SB med mindre andet bliver direkte modbevist.
Hun virker meget reel - efter jeg forklarede hende grundigt om min sag, lod hun til at forstå det, og vi blev enige om at gå efter en paragraf 18.
Hun har jo selv sat kryds i indstilling til 18, hvis hun var imod så havde hun jo ikke gjort det.
Og hvis jeg fastholder min 17, så er det jo positivt for mig at min SB er på min side.

Og selv om deres lægekonsulent har nævnt den ski*e Liaisonklinik, så har hun også skrevet meget tydeligt at min skade er fysisk, kronisk, kan ikke helbredes og gør mig permanent uarbejdsdygtig.

Når man tænker på hvad lægekonsulenter plejer at skrive af uhyrligheder, så må man sige hun har været meget reel i forhold itl de andre lægekonsulenter der tidligere har skrevet i min sag.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
syltet hen i systemet lillemus48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-04-2011 11:00
Bliver min sag syltet?? emilie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-02-2011 11:39
aktivering, arbejdsprøvning..STRESSS...syltet??? Nessa12 Alt det andet 12 12-10-2010 14:52
Min historie om at blive syltet, og spændt ben for. loke Din historie 13 17-06-2009 10:34
Syltet i Egedal - fri proces - spørger politikere zuza Det er da strengt ! 0 08-02-2008 04:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension