K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2009, 13:15   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Mister man sin ledighedsydelse hvis man får afslag på fleks

Nu er har det flere gange været oppe og vende her at man mister sin ledighedsydelse hvis og så frem man søger pension og får afslag , det bliver sagt tit og ofte af sagsbehandlere , men er der nogen der har set lov og § som de kan henvise til ?

Jeg for min del fik også det at vide, da jeg bad om forklaring og § på det fik jeg så at vide at jeg kunne risikere det , og den sidste er så at jeg helt sikkert vil miste den hvis jeg søger pension (eller hvis kommunen indstiller til pension og jeg får afslag ) ergo det er da en uhyggelig ting at finde ud af for ankestyrelsen anbefaler jo folk at søge pension hvis de mener de har en oplagt sag ,men mister man sin forsørgelse på det ja så kan det godt afholde mange fra det, så nu vil jeg lige prøve at samle den her tråd hvor de af jer der har søgt pension og fået afslag har fået taget deres ledighedsydelse


Jeg vil også gerne have fat i de af jer der er blevet truet med at få frataget ledighedsydelsen hvis de søger pension ....

jeg starter lige med det her indlæg af Annebeth

Citat:
Oprindeligt indsendt af Annebeth Se meddelelser
Jeg er lidt i samme problem: Skal, skal ikke søge efter § 17. Der er kun én faktor der p.t. afholder mig fra det, nemlig den, at jeg mister min ledighedsydelse og overgår til kontanthjælp, hvis kommunen giver afslag. Hm ...
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Miste retten til ledighedsydelse hvis afslag på førtidspension? Stuen At søge førtidspension 3 19-05-2013 11:37
Mister man altid sygedagpengeret ved afslag på FTP ? bumblebee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 17-12-2012 15:59
Mister man sin ledighedsydelse vist.. Mulle63 Alt det andet 0 20-01-2012 09:57
Hvis jeg mister mit fleksjob Humlebi07 Spørgsmål ang fleksjob 11 04-01-2012 15:57
Mister jeg kontanthjælp ved afslag på førtidspension? Solnedgang Alt det andet 32 27-07-2011 12:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension