K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2009, 02:33   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Helpfreak Se meddelelser
Nu har jeg brugt flere timer på at læse her på K10 og hold da op det er stort. Har fundet en million bidder rundt omkring jeg kan bruge. Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte og slutte.

Jeg prøver med fare for at dumme mig.

Jeg kom på sygedagpenge d. 18.07.07 efter jeg besvimede og så forfærdelig ud. D. 30 oktober tager jeg 2 måneder fri og flytter til sjælland hos en veninde. 1. januar 2008 flyttede jeg så sammen med min kæreste i Kolding. Der starter det godt jeg kommer i arbejde, men må pr 1. februar gå på kontanthjælp da jeg ikke har været i arbejde længe nok til at få sygedagpenge. I maj beder min sagsbehandler mig udfylde nogen papirer omkring den her resourceprofil. På min opfordring får jeg så nøjagtig de samme papirer tilbage og her spørger min sagsbehandler (der nu er en vikar) om jeg har noget at tilføje. Dette er i juli 2008. Det er direkte copy paste fra det jeg har sendt (det er sammenlignet). I tiden derefter spørger jeg flere gange om den skal laves, men får at vide at den er ved at blive lavet. Pr. 3. februar 2009 spørger jeg så min sagsbehandler (en ny igen) om min resourceprofil er færdig og får at vide at den har været færdig siden maj 2008. Kan det passe.

Håber jeg fik skrevet det rigtige sted.

Helpfreak
Helpfreak du er da vist smuttet i mængden her , svare dig lige kort, ja det kan godt passe det er det vi andre kalder kommunal smøl sjusk lingyldighed ...

Nu ved du at den ligger der og du skal jo så parts høres i den , jeg ved ikke hvad det er du søger men når din ressourceplan er der så skal de vel bare komme igang så spark til dem ...

Et godt råd , start med at bede om aktindsigt så du kan se hvad de har liggende på dig ... og glider dit spørgsmål væk fra os igen så hold dig ikke tilbage , råb endelig op , det er kun fordi at folk er så engageret at de nogen gange kommer til at overse en ting når der er noget der optager dem ....

Start evt din egen tråd
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ansatte presses til ulovligheder - ressourceprofiler zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 6 24-01-2010 16:28
DUKH om Ressourceprofiler - arbejdsevnemetoden zuza Nyt om loven 0 18-04-2008 14:11
Borgerinddragelse i ressourceprofiler zuza Nyt om loven 11 19-02-2008 14:23
ressourceprofiler Flisbeth Alt det andet 4 04-11-2007 00:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension