Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2015, 11:42   #7
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 645
Styrke: 11
Reno er ny på vejen
særlig det flertal med en begavelse under gennemsnittet

TimeGuest du skriver:

"særlig det flertal med en begavelse under gennemsnittet"

Jeg tror det hænger sammen med at folk tror på det de får at vide igennem medier, landsdækkende aviser så som DR og TV2.

Folk er ikke kritiske med de historier de får serveret, de tænker ikke over hvem er det som er afsender af disse sager.

Et godt eksempel, var da efterlønnen var oppe til debat og det billede vi fik af en efterlønner, var en der rendte rundt og spillede golf. Hvem havde interesser i, at fremstille efterlønner som golfspiller, så det billede befolkningen havde efterfølgende og som folketinget lavet efterlønsreformen (nedskæringer) efter, var en stor gang manipulation.

P.T er det millionære der får folkepensionens tillæg, vi bliver harme over dette, skændes indbyrdes, men hvem er det der er afsender og vil give et billede af millionærer, der har rigeligt i forvejen, så oven i købet, skal modtage tillægget til folkepensionen. Et tillæg og en folkepension som i forvejen er ikke er høj, man bliver ihvertfald ikke millionær at modtage folkepension med tillæg.

Lur mig om ikke det kan medføre er reform af folkepensionen (nedskæringer) til skade for dem, som ikke har andet end folkepensionen og måske indføre tvangsopsparing af en lille løn. Igen er der kræfter der manipulere med befolkningen og så længe vi har dødbidder og mikrofonholder til journalister, så vil jeg undskylde folks manglende begavelse, de kan ikke gennemskue virkligheden.

Prøv at se denne hjemmeside, et sted som har hjertet og begavelsen det rette sted:

http://www.ted.com/talks/nick_hanaue...rks_are_coming

Nick Hanauer
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat