Se enkelt indlæg
Gammel 09-07-2010, 02:54   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hold da nu helt kæft .... Det er så langt ude og det er så latterligt hvis den danske befolkning æder den ....


Kædes sammen med snyd
De mange tvangsaktiverede kædes nu sammen med de seneste dages afsløringer i TV 2 | NYHEDERNE om snyd i hjemmeplejen.

"Det er et langt større tal, end jeg troede. Og det er et bidrag til forklaringen på de problemer, vi ser. Jeg kan næsten ikke forestille mig nogle værre steder at tvangsanbringe folk mod deres vilje, end de steder, hvor man arbejder med mennesker.



Jaaaaa der har vi forklaringen det er slet ikke vores medlemmer og dumme Dennis slikker sig om munden , regeringen uhhh det er igen de åndsvage bistandsklienter og Kbh kommune og ledelse kan endnu engang finde en måde at ro i land på ...

Hvis man så de udsendelser så kunne man observere at de mennesker kørte rundt i bil , jeg har også mødt aktiveret hjemmehjælpere de har så været sammen med uddannede til at starte med og så har de fået en cykel, jeg håber virkelig at folk tænker sig om nu og så forlager dokumentation for at de omtalte tilfælde var aktiveret ...

Endnu engang viser det sig at de ledige kan tage tævene hold da op jeg mig altså af den artikel og vi ved jo alle sammen godt hvem der nu skal stå først i rækken når ansvaret skal fedtes af på nogen ..

Hvis jeg var aktiveret og havde en 8 timers arbejdsdag og fik bil til at køre ud til borgerne og skulle vartage nøjagtig det samme som de andre hjemmehjælpere der havde en uddannelse ...

Hvorfor skulle jeg så ikke have løn , vil nogen bilde mig ind at de arbejder 8 timer om dagen med de samme opgaver uden tilsyn og med bil og uniform og egene borgere og så får de ikke løn for det ...

eller skal vi snare søge forklaringen i af nogen skal bruges som syndebukke og hvem er dog mere nærliggende til det end de ledige ..
  Besvar med citat