K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Razmos avatar-billede (https://www.k10.dk/showthread.php?t=7384)

Tante Ana 07-02-2009 06:18

Razmos avatar-billede
 
Kære Razmo. Jeg er bare nødt til gøre dig opmærksom på, at jeg kan overhovedet ikke læse dine indlæg i fred, når dit avatar-billede glor på mig samtidigt.

Jeg bliver fysisk dårlig og er nødt til at zappe videre i en allerhelvedes fart, hvis jeg ikke skal ende med hovedet i wc.

Jeg ved ikke om andre har det lige som jeg, og jeg ved heller ikke om det er så vigtigt (for dig), at jeg kan læse dine indlæg... Men hvis der er andre, hos hvem dette avatar-billede fremkalder samme eller lignende reaktion - er det måske lidt synd for os, når du ellers har så mange gode pointer.

Med venlig hilsen :kram:

Razmo 07-02-2009 09:59

Citat:

Oprindeligt indsendt af Tante Ana (Send 49451)
Kære Razmo. Jeg er bare nødt til gøre dig opmærksom på, at jeg kan overhovedet ikke læse dine indlæg i fred, når dit avatar-billede glor på mig samtidigt.

Jeg bliver fysisk dårlig og er nødt til at zappe videre i en allerhelvedes fart, hvis jeg ikke skal ende med hovedet i wc.

Jeg ved ikke om andre har det lige som jeg, og jeg ved heller ikke om det er så vigtigt (for dig), at jeg kan læse dine indlæg... Men hvis der er andre, hos hvem dette avatar-billede fremkalder samme eller lignende reaktion - er det måske lidt synd for os, når du ellers har så mange gode pointer.

Med venlig hilsen :kram:

Selvfølgelig er det vigtigt at man kan læse mine indlæg, ingen tvivl om det.
Min avatar har jeg døjet med at side og fix'e selv, fordi jeg synes det er vigtigt at vise Hjort fra hans sande side ;)

Vi kan godt blive enige om at han ikke just er behagelig at kigge på, men hans ubehagelighed er jo sandheden. Jeg ser også rødt når jeg ser ham i TV, men der er han også så manipulerende at det er til at brække sig over.

Hvad er problemet med billedet?... at det er Hjort, at han er udformet i bedste terminator stil, eller det budskab der står skrevet?

Jeg skifter med mellemrum avatar fordi jeg ønsker at den reflekterer min sindsstemning, og Hjort irriterer mig GRUSOMT lige i øjeblikket.... også i øjebliket. Derfor har jeg valgt at fremstille ham som jeg opfatter ham; hoven, anklagende imod svage og som en magtmisbruger.

Kan du slet ikke se det morsomme i billedet? ... jeg har da fået opfattelsen af at andre fandt den rimelig morsom, og jeg synes det er vigtigt engang imellem at lave lidt sjov med det hele for at komme igennem dagen :)

lena 07-02-2009 11:30

Profilbillede
 
Avatar-billederne herinde er i mange tilfælde sjove og samtidig meget sigende. Og så er Avatar billederne også en god måde at afspejle vores individuelle holdninger.

Mht. solbrillerne på Razmos avatar har jeg kun en kommentar: jo mere de dækker jo bedre:D:D:D

God dag derude



:kram::kram::kram:

Benny Gerhard 07-02-2009 12:08

Citat:

Oprindeligt indsendt af lena (Send 49457)
Mht. solbrillerne på Razmos avatar har jeg kun en kommentar: jo mere de dækker jo bedre:D:D:D

God dag derude


En "dyster" person på et "dystert" billede, er en realitet.

Men Lena har ret, et par store solbriller kunne godt stå alene! :cool:

Mvh. Benny G. :D

Tante Ana 07-02-2009 13:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af Razmo (Send 49452)
Kan du slet ikke se det morsomme i billedet? ... jeg har da fået opfattelsen af at andre fandt den rimelig morsom, og jeg synes det er vigtigt engang imellem at lave lidt sjov med det hele for at komme igennem dagen :)

Som du sikkert selv kender til - virker nogle ting nogengange, lissom udenom fornuften... dvs. man kan langt fra altid lykkes med at forklare sig selv alt det rationelle i, som her - valget af et avatar. Jeg kan simpelthen fysisk ikke tåle at se dette fjæs og min fornuft står totalt af når billedet dukker op. Men en kæmpe klump af kvalme, der strander ved mit strubehoved - skynder jeg mig væk i en fart.

Bemærk, at jeg ikke kræver/beder om noget. Heller ikke om at du skal fjerne billedet for min skyld, vel? Det er kun for at informere om hvordan det kan påvirke nogle, deribland mig selv, at jeg skrev min besked. :kram:

Razmo 07-02-2009 14:31

Citat:

Oprindeligt indsendt af Tante Ana (Send 49463)
Som du sikkert selv kender til - virker nogle ting nogengange, lissom udenom fornuften... dvs. man kan langt fra altid lykkes med at forklare sig selv alt det rationelle i, som her - valget af et avatar. Jeg kan simpelthen fysisk ikke tåle at se dette fjæs og min fornuft står totalt af når billedet dukker op. Men en kæmpe klump af kvalme, der strander ved mit strubehoved - skynder jeg mig væk i en fart.

Bemærk, at jeg ikke kræver/beder om noget. Heller ikke om at du skal fjerne billedet for min skyld, vel? Det er kun for at informere om hvordan det kan påvirke nogle, deribland mig selv, at jeg skrev min besked. :kram:

Det ved jeg godt Tante Ana... jeg er bare nødt til at spørge hvad det er der gør det så modbydeligt... jeg kan heller ikke selv tåle synet af manden... bare da jeg faldt over ham i TV i går aftes var jeg ved at slå tre kolbøtter i stolen af lede over ham... men der var han også i sit vandte selvmedlidenheds-flip som han plejer det, når nogen går ham på klingen.

Med avatar'en prøver jeg at få det bilelde frem til offentligheden, som jeg føler han ikke viser... den han er inderst inde... derfor kan jeg kun smile når jeg ser min avatar hehe :)

Men hvad end manden gir' mig kvalme også til tider, så kommer han ALDRIG til at få mig ned med nakken, om så hans billede skal stå som en kedelig mindepæl om hvor dumt et svin han er...

Derfor, er det jo lidt kedeligt at du har det sådan med avataren, for hvad skal jeg? ... skal jeg finde et nyt, elelr skal jeg stå ved min holdning om, at verden skal se ham som han er i min bevidsthed?

Han forsvinder jo heller ikke af, at jeg sparer dig for synet af ham... desvære... elelrs havde jeg da slettet det omgående fra min PC og velsignet den med vievand bag efter.

Tante Ana 07-02-2009 14:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af Razmo (Send 49469)
Derfor, er det jo lidt kedeligt at du har det sådan med avataren, for hvad skal jeg? ... skal jeg finde et nyt, elelr skal jeg stå ved min holdning om, at verden skal se ham som han er i min bevidsthed?

Han forsvinder jo heller ikke af, at jeg sparer dig for synet af ham... desvære... elelrs havde jeg da slettet det omgående fra min PC og velsignet den med vievand bag efter.

Næ... det skal du heller ikke. Så længe det passer dig, er det så helt i orden. Jeg kan bare vælge "Vis printvenlig version" i Trådværktøj i starten af tråden, og så læse dine indlæg sådan :kram:

Razmo 07-02-2009 15:44

Citat:

Oprindeligt indsendt af Tante Ana (Send 49474)
Næ... det skal du heller ikke. Så længe det passer dig, er det så helt i orden. Jeg kan bare vælge "Vis printvenlig version" i Trådværktøj i starten af tråden, og så læse dine indlæg sådan :kram:

Problem solved! :D

Webmaster 07-02-2009 16:18

Man har jo mange muligheder i dag...

Man kunne også hvis man ikke vil se diverse billeder....gå ind under sit kontrolpanel http://www.k10.dk/profile.php?do=editoptions og scrolle ned til "Egenskaber for emne visning"

Der kan man jo slå de ting fra man ikke vil se på...

buster 07-02-2009 16:50

jamen, du har jo talent, razmo for det bliver da kønere og kønere jo længere tid du får til at øve dig :D

:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:51.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension