K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

Ninja 10-07-2013 19:26

@Abraxus, man kan købe testvæsker, dvs man køber en lille boks med måske 10 forskellige varianter man kan prøvesmage. En ampul svare cirka til hvad der kan være i en tank, så de er super gode til at prøve det hele af, uden at man brænder inde med større mængder man måske ikke kan lide....

Der er mange forskellige varianter, så jeg poster bare lige et link til en tilfældig, så du kan se hvad jeg mener......så kan du selv finde en boks der passer til din mor, både hvad angår smag og nikotinstyrke.

En boks med 10 ampuller koster typisk 2 - 3 Euro.

http://ebnferro.com/e-vloeistoffen/w...uid-test-set-5

Ninja 10-07-2013 22:53

Hov nej, jeg fandt lige et klip med min egen læge fra lungemedicinsk....og hør hvad han siger om e-cigaretten.

Det var da lidt morsomt.

http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/67247224/

Abraxus 11-07-2013 01:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 277732)
@Abraxus, man kan købe testvæsker, dvs man køber en lille boks med måske 10 forskellige varianter man kan prøvesmage. En ampul svare cirka til hvad der kan være i en tank, så de er super gode til at prøve det hele af, uden at man brænder inde med større mængder man måske ikke kan lide....

Der er mange forskellige varianter, så jeg poster bare lige et link til en tilfældig, så du kan se hvad jeg mener......så kan du selv finde en boks der passer til din mor, både hvad angår smag og nikotinstyrke.

En boks med 10 ampuller koster typisk 2 - 3 Euro.

http://ebnferro.com/e-vloeistoffen/w...uid-test-set-5

Ja, men er det hele "kamret", dvs. eltænderen og det hele?

Eller er det bare ampuller med væske man selv skal fylde i? (og hvad gør man så bagefter hvis man ikke kan lide smagen)

SmallAngel 11-07-2013 10:39

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 277788)
Hov nej, jeg fandt lige et klip med min egen læge fra lungemedicinsk....og hør hvad han siger om e-cigaretten.

Det var da lidt morsomt.

http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/67247224/

Ja jeg synes et er ufatteligt at de ikke lytter paa videnskaben eller bruger nogle af de undersoegelser som andre lande har lavet.. Men vi kender jo allesammen godt grunden til det.. damper man saa betaler man ikke til tobaksafgifterne.. Dvs. regeringen taber penge paa det, men i sidste ende er det jo folks helbred som helst skulle veje hoejest...

jh 11-07-2013 11:04

Citat:

Oprindeligt indsendt af SmallAngel (Send 277807)
Men vi kender jo allesammen godt grunden til det.. damper man saa betaler man ikke til tobaksafgifterne.. Dvs. regeringen taber penge paa det, men i sidste ende er det jo folks helbred som helst skulle veje hoejest...

Det er medicinalindustrien der taber rigtig mange penge på deres mere eller mindre ubrugelige rygestopprodukter, staten kunne let hente det tabte hjem, via afgifter på nikotinvæsken.

SmallAngel 11-07-2013 11:59

Citat:

Oprindeligt indsendt af jh (Send 277818)
Det er medicinalindustrien der taber rigtig mange penge på deres mere eller mindre ubrugelige rygestopprodukter, staten kunne let hente det tabte hjem, via afgifter på nikotinvæsken.

Lige netop, men det er heller ikke i regeringens interesse at holde folk mere raske, som Laegen her skriver, saa koster det ogsaa statskassen mange penge at folk er raske og lever laengere http://jyllands-posten.dk/opinion/br...onomisk-byrde/

Men ja, jeg synes skismer de skulle goere det lovligt.. Men betyder det at den som handler det gennem udlandet f.eks. ogsaa goer noget ulovligt eller hvordan er det?

Ninja 11-07-2013 12:12

Jeg lytter også kun til mine læger, jeg er trods alt gået fra at have let til moderat KOL, med udsigt til svær KOL inden for 1-2 år, til nu at have en fuldstændig normal lungefunktion som faktisk er bedre end gennemsnits danskerens inden for min aldersgruppe. Dette er bevis nok.

Mine pletter på lungerne er næsten forsvundet, mine slimhinder er atter blevet lyserøde, og min tandlæge siger min mund nu ligner en ikke-rygers.
Så hvis mine læger siger at det er en fantastisk forandring når de sammenligner mine røntgenbilleder, ultralyd og skanninger med før og nu, så må der jo være noget om det.

- grunden til jeg er i kort snor med mine lunger, har bla også været min lunge sarkoidose og jeg har gennem lange perioder fået Binyrebarkhormon (Prednisolon) for at mindske generne. Det har nu været væk 1 års tid.

Vi ved med 100% sikkerhed, at smøgerne kan slå os ihjel, så chancen man tager ved at gå over til damp er i mit tilfælde blevet markant lavere - om ikke andet, så har jeg fået det fantastisk og vil hellere dø af damp, hvis det betyder at jeg har det perfekt mens jeg lever.

Jeg er nu på 5 dag uden nikotin, så jeg fornemmer helt klart, at det går den rigtige vej. I går dampede jeg næsten ikke - og jeg har ikke dampet endnu:)

jh 11-07-2013 12:15

Citat:

Oprindeligt indsendt af SmallAngel (Send 277828)
Men ja, jeg synes skismer de skulle goere det lovligt..

Nej, endelig ikke, bliver det lovligt bliver det dyrt.
Grunden til der ikke er afgifter på, er jo netop at det er ulovlig, man kan (endnu) ikke lægge afgift på noget som er ulovligt ;)

Citat:

Men betyder det at den som handler det gennem udlandet f.eks. ogsaa goer noget ulovligt eller hvordan er det?
Nej, vi gør ikke noget ulovligt, så længe vi køber det i et EU land, hvor det et tilladt at sælge det.

Ninja 11-07-2013 12:24

Man kan også roligt købe det i centret, det er ikke just fordi man bliver anholdt for at være i besiddelse af rygevæske med nikotin....

Men med anslået 50.000 dampere i Danmark og med udsigt til et tal der er stadig stigende, så har Nicorette mf jo virkelig fået et drag over nakken. De har jo bevidst gjort det svært for nikotin afhængige at slippe deres ekstremt dyre produkter, så de tjener jo kassen hver eneste gang der er en kunde i butikken.
At få indført en e-cigaret, er jo noget af det værste der kunne ske for det marked de har været ene om.....

jh 11-07-2013 13:13

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 277832)
Man kan også roligt købe det i centret, det er ikke just fordi man bliver anholdt for at være i besiddelse af rygevæske med nikotin....

Men med anslået 50.000 dampere i Danmark og med udsigt til et tal der er stadig stigende, så har Nicorette mf jo virkelig fået et drag over nakken. De har jo bevidst gjort det svært for nikotin afhængige at slippe deres ekstremt dyre produkter, så de tjener jo kassen hver eneste gang der er en kunde i butikken.
At få indført en e-cigaret, er jo noget af det værste der kunne ske for det marked de har været ene om.....

150.000 dampere i DK :) kilde: http://www.fyens.dk/article/2317091:...-halv-milliard

Man anslår at vi damper for ca. 500.000.000 Kr om året i DK, og da damp betydelig billigere end Nikorette og co., er det nok i omegnen af 1-2.000.000.000 Kr de mister i omsætning.

Ninja 11-07-2013 13:47

Hov - det var mig der ikke fik trykket 1 tallet i bund - ikke 50.000 men 150.000. Tak for rettelsen jh.

SmallAngel 11-07-2013 16:12

Det er virkelig flot Helene og dejligt du har faaet det saa meget bedre! Jeg haaber jeg kommer dertil, lige nu venter jeg paa mit nye vaeske saa jeg kan faa mindre nikotin i og holde til at dampe igen..

Min mand derimod, han tager det flot.. Han fik en Ego af mig i foedselsdags gave da de overhovedet ikke saelger dampere i Australien og han blev forelsket i min gamle, og han er paa 5 dag uden smoeger idag, og kan fint holde til de vaesker vi koebte paa 24 mg uden at faa sure opstoed osv.. :)

Og ligesom du, saa tror vi ogsaa kun paa at det kan vaere bedre end smoeger, han er asfaltarbejder og indaander nok L**T allerede, og paa tredje-dagen sagde han til mig at han kunne maerke at han kunne begynde at smage og lugte mere end han plejede, desvaerre for mig er det omvendt da jeg gik tilbage til smoegerne efter min gamle gik i stykker og jeg fik saa meget sure opstoed og halsbrand af den nye..

Ninja 11-07-2013 20:24

Hvor er i gode, smallangel - og flot af kæresten.

Denne metode sikre også et rygestop med garanti...hehehe. Frisk fyr!!



http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/...top-du-har-set

Bodrum 11-07-2013 23:12

Så fik jeg bestilt fra danskdamp.dk

Jeg har røget menthol de sidste fire år.
bestilte 2x30 ml. EN af crazy mint, og en menthol tobak.

Det smager sku af helvedes til.. og kan slet ikke sammenlignes med alm menthol eller marlboro mint (dem man trykker på)

Det smager af alm cigaretter.. Det eneste tidspunkt jeg får menthol fornemmelse, er hvis jeg ikke indhalerer det, og suger alt røgen op i næsen..

Er yderst skuffet...

Måske er det fordi at jeg ikke aner hvordan man skal bappe på dem korrekt.

Jeg har prøvet at inhalere det som alm cigaret = smager hæsligt
Ryge det som vandpibe (uden at inhallere) = menthol effekt

Hmm..

Ninja 11-07-2013 23:26

Her er vist et par hardcore menthol dampere herinde, håber de ser det og kan komme med et tip....jeg damper kun menthol som ''krydderi'' i en sød væske, så jeg ved ikke så meget om menthol...

Men jeg ved til genglæd noget om damp metoden, som er ret vigtig og som først skal læres. Man kan ikke dampe på en elektronisk som man gør på en smøg, dvs man kan ikke tage et kort hiv, så smager det af bæ....eller giver ingen damp.

Når man suger, kan man faktisk forestille sig at man suger en lækker drink op med et sugerør, altså et langt og blidt sug, det giver max damp og smag. OM væsken så smager som man ønsker, er jo en smagssag. Men det er sådan man damper:)

- det tager lige lidt tid, inden man finder en god damp-balance. Jeg tager selv et langt drøn på pinden og når det er inhaleret og dampen er på vej ud af næsen, så er jeg allerede i gang med næste hug. På den måde kan jeg bedst vurderer smag, halskrads og dampfylde:D:D

jh 11-07-2013 23:34

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bodrum (Send 277882)
Så fik jeg bestilt fra danskdamp.dk

Jeg har røget menthol de sidste fire år.
bestilte 2x30 ml. EN af crazy mint, og en menthol tobak.

Det smager sku af helvedes til.. og kan slet ikke sammenlignes med alm menthol eller marlboro mint (dem man trykker på)

Det smager af alm cigaretter.. Det eneste tidspunkt jeg får menthol fornemmelse, er hvis jeg ikke indhalerer det, og suger alt røgen op i næsen..

Er yderst skuffet...

Måske er det fordi at jeg ikke aner hvordan man skal bappe på dem korrekt.

Jeg har prøvet at inhalere det som alm cigaret = smager hæsligt
Ryge det som vandpibe (uden at inhallere) = menthol effekt

Hmm..

Nu er det vel ikke aroma du har købt, og damper uden at blande det med basevæske?

Kan du ikke lige linke til det du har købt?

Abraxus 11-07-2013 23:42

Citat:

Oprindeligt indsendt af Abraxus (Send 277796)
Ja, men er det hele "kamret", dvs. eltænderen og det hele?

Eller er det bare ampuller med væske man selv skal fylde i? (og hvad gør man så bagefter hvis man ikke kan lide smagen)

Lige hvis spørgsmålet var overset.

Bodrum 11-07-2013 23:54

Beklager det var ikke danskdamp, men dampshop.dk under e juice, sidder paa mobil saa kan desvaerre ikke linke.

Crazy mint og menthol tobacco 12 mg.
simpelthen forfaerdeligt :(

Ninja 12-07-2013 00:01

Citat:

Oprindeligt indsendt af Abraxus (Send 277886)
Lige hvis spørgsmålet var overset.

Ups, den overså jeg lige...

Ja, det er bare ampullerne med væsken i - man kommer væsken fra ampullen over i tanken. Hvis man kan lige smagen damper man lystigt videre og notere sig smag og styrke, så man kan købe en større flaske næste gang.

Kan man ikke lide smagen, er der ikke andet end at hælde den ud, skylle tanken og prøve med en ny smag....

Ved du hvad det er for et sæt din mor har?? Ved ikke om du har skrevet det og synes ikke lige jeg kan se det.

Hvad plejer hun at ryge??

Abraxus 12-07-2013 02:33

Hun ryger altid Look Light. Har hun gjort i 40+ år i store mængder.

Sættet er lidt ala det her: http://pink-mule.com/nyheder-new/nyt...en-green-black

Meget tæt på det og bare klar beholder.

Men ved ikke hvordan man skylder beholderen. Der er kun sådan et nærmest nåletyndt sted man kan fylde på med sådan en speciel "sprøjte" dims.

Ninja 12-07-2013 02:52

Look light var også mit mærke, men røg så på rød LA 100 af økonomiske årsager, men købte look light i perioder med få regninger:D

Uha, det sæt kender jeg ikke - det minder lidt om mit gamle Fly one, men hvis det er der hen af, så er det lidt svært at rense tanken fordi der lige som sidder en silikoneprop nede i tanken....husker heller ikke vægesystemet.

Bor du ikke i nærheden af en e-smoker shop?? Hun burde kunne bruge CE4'ere på batteriet, som er en noget nemmere tank, både at påfylde, men også af skifte væske på og rengøre.....??

Det kan faktisk også godt være jeg har nogle nye (og stadig indpakkede) CE4'ere hun godt må få og prøve....men det ved jeg ikke hvordan du har det med?

Jeg er ret vild med vaniljen, men det er jo ikke sikkert andre ''look lightere'' har samme smag - har hun kun en RY4?
Tror du hun kan lide noget med frugtsmag??

jh 12-07-2013 07:46

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bodrum (Send 277887)
Beklager det var ikke danskdamp, men dampshop.dk under e juice, sidder paa mobil saa kan desvaerre ikke linke.

Crazy mint og menthol tobacco 12 mg.
simpelthen forfaerdeligt :(

Ok, hvis det er 12mg er det dampklar væske og ikke aroma :)
Muligvis er den ikke færdigmodnet, prøv at lade den modne ved stuetemp i et par uger, ryst flaskerne jævnligt.

mand 12-07-2013 08:47

Så kan man lære det.

men huske du havde fået tilbuddet Bodrum.

mand 15-07-2013 20:10

Lad os nu hygge os med det, det hele startede med nemlig at hjælpe hinanden med

hensyn til at stoppe med at ryge,

er der kommet nye til så bare spørg om alt mellem himmel og jord, og vi vil på bedste

vis prøve at hjælpe ud fra den erfaring vi nu engang har som (gamle dampere), vi kender

steder hvor der er bedst og billigt at handle, så i får en god oplevelse af dampe lige fra

starte.

Og lige en ekstra ting til Bodrum, Menthol arome skal laves ud at menthol krystaller,

jeg har aldrig hørt fra nogen af den jeg har lavet menthol til at de har været utilfreds

tvært i mod har de sagt at smagen er mere rund og fyldig end ved menthol cigaretter,

køber du færdig blandet menthol så ved du ikke en pind om hvad der er i væsken.

Bodrum 15-07-2013 20:43

Ja det fik jeg læst mig frem til bagefter mand.

Jeg fik en rabatkode på 15% så jeg sparede ca 75 kroner af mit totale køb.. men jeg kan godt se at det nu var hul i hovedet..

Jeg er sådan lidt on/off på cigaretterne de her dage.. har nok mistet motivationen..

Ninja 15-07-2013 20:46

Bodum, måske kunne du få en lille prøve af mands menthol??
- omvendt, Mand, måske kan Bodum få en lille prøve af din menthol:D

:kram:

mand 16-07-2013 11:36

Ja det var da en god ide helene, og nej Bodum du har ikke mistet motivationen... du kan ikke bare give så hurtig op,

hørte du det Bodum: du ringer bare har en som er lavet godt nok på 18mg men lad os

starte et sted, vil så også lige sige at væsken man damper betyder rigtig meget men ikke alt, man skal også have viljen til at stoppe med at ryge,

og man skal ikke sammenligne det med tobak.

Abraxus. ang det link du har lagt til pink mule så vil jeg fra råde dig at købe disse tanke,

da de er svære at fylde, du skal skrue bunden af med coil og det sviner meget,

har selv disse nye EVOD tanke og bruger dem ikke selv af samme årsag.

som helene skriver vil en ce4 passe rigtig godt til en ny damper, og samtidig er det nok

en af de bedste/nemmeste tanke,

Er der nogen af jer der mangler nye Batterier så har jeg et godt overskud, 650mah i sort,

rød og stål til 65 kr. pr stk......900mah i sort og stål til 75 kr. pr stk. sidst men ikke

mindst et 900mah variabelt batteri 3,4-3,7-4,2 volt til 95 kr

ved godt det ikke er en salgs side, men det er til så god en pris at jeg godt vil give

jer tilbuddet først. alt er helt nyt og aldrig brugt.

Send en Privat mail hvis det har din interesse.

Ninja 16-07-2013 18:11

Synes kun det er dejligt vi kan ''handle'' herinde også - jeg skal også snart have solgt ud, og vil spørge jer først......når den tid kommer.

mand 16-07-2013 18:39

Det er rigtig helene, der kunne godt være en kategorie med bytte eller salg af alt hvad

folk har, brugt som nyt.

Abraxus 16-07-2013 20:46

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 277893)
Look light var også mit mærke, men røg så på rød LA 100 af økonomiske årsager, men købte look light i perioder med få regninger:D

Uha, det sæt kender jeg ikke - det minder lidt om mit gamle Fly one, men hvis det er der hen af, så er det lidt svært at rense tanken fordi der lige som sidder en silikoneprop nede i tanken....husker heller ikke vægesystemet.

Bor du ikke i nærheden af en e-smoker shop?? Hun burde kunne bruge CE4'ere på batteriet, som er en noget nemmere tank, både at påfylde, men også af skifte væske på og rengøre.....??

Det kan faktisk også godt være jeg har nogle nye (og stadig indpakkede) CE4'ere hun godt må få og prøve....men det ved jeg ikke hvordan du har det med?

Jeg er ret vild med vaniljen, men det er jo ikke sikkert andre ''look lightere'' har samme smag - har hun kun en RY4?
Tror du hun kan lide noget med frugtsmag??

Jeg tror ikke det ville være noget problem. Passer de til de batterier hun så har?

Hun røg dem med 24 ml nikotin blandinger uden smag. Men hun klagede over det smagte for parfumeret.

Hvad er en RY4?

Hun er STOR ryger og virkeligt PRO-ryger. Til det punkt at hun nærmest ryger alle steder hun kan slippe afsted med det. (inklusive over det hele derhjemme).

Hun får smøgerne gratis, så økonomi er ikke en faktor.

Hun bliver stort set aldrig syg (og er i folkepensionist alderen), så helbred er heller ikke et godt argument.

Så det vil være med minimal input jeg skal finde noget hun kan lide. Evt. Lave noget hun bare kan prøve.

Citat:

Oprindeligt indsendt af mand (Send 278334)
Det er rigtig helene, der kunne godt være en kategorie med bytte eller salg af alt hvad

folk har, brugt som nyt.

Faktisk ikke en dårlig ide. Andre forum som hardwareonline og blackmarket kører køb/salg/vurderings tråde i deres eget forum uden nævneværdige problemer.

SmallAngel 16-07-2013 22:54

Saa er det tid.. :) Jeg begynder at dampe igen.. Yaay, jeg kan slet ikke vente, faktisk ER jeg startet trods jeg stadigt har 12 cigaretter tilbage, men jeg brugte lige de 14 dages ventetid paa at personalisere mine tanke.. :) det er lavet med Fimo Canes stykker og UV top coat, ligesom mine negle.. Dejligt billigt alternativ til udsmykning.. :D

http://oi40.tinypic.com/fc02gj.jpg

Udover dette saa fandt jeg ogsaa denne fantastiske billige saelger ind over Facebook som jeg tror mange kunne have glaede af, han er RIGTIG venlig, super service OG SUPER billig!!!

http://www.damp4billigt.dk/

mand 16-07-2013 23:14

lidt fantasi og man kan få en Ce4 til at blive pæn, jeg kan godt se han er billig ham du

henviser til med links, men der står nu ikke så meget om hvem han er, og det syntes

jeg ikke om, der er heller ingen Cvr. nr og det syntes jeg der skal være når han har

en hjemmeside så er det faktisk det samme som at være forhandler, det syntes jeg

men er måske forkert på den. selv om vi andre også handler lidt med vores ting som

vi ikke bruger så er det ikke det samme, for mange gange sætter jeg penge til som nu

på disse batterier, men heller andre får glæde af dem end de bare ligger til ingen nytte.

Ninja 17-07-2013 00:38

@smallangel

Det er da en rigtig fin tank du har fået lavet der - og fine sommernegle der matcher:D:hjerte:

Tak for link, jeg kender mange økonomisk ruinerede der damper, så jeg giver straks linket videre....;)

SmallAngel 17-07-2013 01:41

Det kan du have ret i Mand, men det synes jeg nu ikke giver mig hovedpine.. Saa laenge han selv goer det rigtige saa er min lomme glad for at spare lidt penge paa KH, og nu endnu mere naar jeg begynder at dampe igen.. :)

Taak Helene.. :D Ja saadan en UV topcoat fra T.R.E.N.D til 35kr holder godt halvandet aar, og det er jo naermest som plastic og man kan lave ALT med det, og jeg fik over 500 Fimo Canes for knapt en halvtredser fra hong kong paa det engelske ebay med gratis porto.. ;)

Jeg maa sige at den her nye eGo CE4 er rigtig god og mild at dampe paa, men jeg oplever altsaa selv med 16 mg ned fra 24 mg nikotin at jeg faar lidt ulmen i maven/hals.. Det kan vaere fordi vi har grillet hos min mutter idag og maaske har faaet LIDT for meget boef og poelser, saa jeg giver det et par dage.. :P

Min mand elsker den i Australien og alle hans arbejdskollegaer er meget imponeret (asfaltarbejdere) efter at have proevet den, saa jeg skal nok have en ordentlig stak med derned til jul.. :D han er ioevrigt lige rundet en uge uden analoge cigaretter.. Er saa stolt af ham.. <3

Jensen1 17-07-2013 10:59

Damp er bare sagen
 
Jeg har nu udelukkende dampet siden 3. januar 2013.

Inden jeg holdt op med smøgerne var jeg ofte forkølet og havde lungebetændelse (p.g.a. lungefibrose, skabt af strålebehandling for brystkræft).

Jeg har ikke haft en eneste dag med sygdom, siden jeg startede på damperiet.

Jeg damper p.t. 18 mg. ren menthol.:D

mand 17-07-2013 11:08

Det var da dejligt at høre Jensen1 at du har det bedre med damp,

jh 17-07-2013 12:03

Citat:

Oprindeligt indsendt af Jensen1 (Send 278410)
Jeg har nu udelukkende dampet siden 3. januar 2013.

Inden jeg holdt op med smøgerne var jeg ofte forkølet og havde lungebetændelse (p.g.a. lungefibrose, skabt af strålebehandling for brystkræft).

Jeg har ikke haft en eneste dag med sygdom, siden jeg startede på damperiet.

Jeg damper p.t. 18 mg. ren menthol.:D

I den tid jeg har dampet, over et år, har jeg ikke været forkølet, haft influenza, jeg som ellers altid bliver smittet.

Det er nok en kombination af ingen røg, og den bakteriedræbende PG det gør det :)

Ninja 17-07-2013 14:21

Sjovt i nævner det, men jeg har faktisk heller ikke haft bihulebetændelse siden jeg er begyndt at dampe - og det havde jeg ellers ca 3-4 gange om året da jeg røg - gennem MANGE år!!

@smallangel
Lyder da som om din mand er kommet ind i en rigtig god vane med dampen, og kan bruge det til noget. Flot han har klaret det så længe, når han går med de andre gutter - man kender jo jargongen hos de vejarbejdere, de kan jo tale og joke mindst lige så hårdt som de arbejder (på den fede måde!):D

SmallAngel 17-07-2013 23:25

Jah Helene, det er super flot, er pave stolt! :D Men der er ogsaa meget drivkraft i spil mhp. at aendre rygevaner siden en pakke cigaretter dernede nu er oppe paa at koste 182kr for 30-40 cigaretter afhaengigt af tobaksmaerke og styrke.. Puhaaa... Jeg tog selv 250 hjemmerullede med da jeg var der sidste vinter (sommer dernede) men nu har de aendret det saa man kun maa bringe 50 med.. Saa jeg glaeder mig mere og mere til at dampe.. Og idag er der roeget 2 anolige her, en til morgen-kaffen og en efter aftensmaden.. Saa er det 100% hold imorgen.. :P Glaeder mig....

Toxic 21-07-2013 20:39

Til Odenseanere...

Der er åbnet endnu en Smokey forretning på Skibhusvej...;-)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:28.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension