K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Jeg er kommet i praktik. (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Arbejdsprøvning.. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15211)

Vovse 26-01-2011 21:37

Nu bør du sende sb en mail hvori du refererer til jeres samtale, og spørger om du har forstået det korrekt.

På den måde får du det på skrift, så sagsbehandleren ikke kan løbe fra sine løfter.:kram:

Enteneller 26-01-2011 23:10

Super godt møde med din sagsbehandler og som Vovse siger, send en mail hvori du beder ham om at bekræfte jeres aftaler fra mødet. Bed endvidere ham om at give dit nuværende praktik sted besked om at du skal ud et nyt sted den og den dato. Så slipper du selv for disse "spekulationer" og "gøren med".

Hvornår slutter din nuværende praktik ?

EE

ritalindy 28-01-2011 15:40

Det er da sødt og venligt.
 
Det er da dejligt din konsulent kigger forbi og spør til dig.
Du viser jo totalt din sårbarhed.

Hvis du hænger i gardinerne så tror jeg da også du ligesågodt skal ud og klare dig selv og prøve at betale din egen husleje for første gang.

ingen grund til at stjæle fra os andre rigtige syge :kram:

Enteneller 28-01-2011 17:07

Hvad mener du.
 
ritalindy, du må lige forklare dig, ved ikke om du har ondt i "noget" eller hvad du vil med det du skriver, jeg kan ikke relatere det til indlægget eller tråden. Skal det bare i "brokkassen" :confused:

EE

Whattodo 30-01-2011 21:15

Citat:

Oprindeligt indsendt af Vovse (Send 146309)
Nu bør du sende sb en mail hvori du refererer til jeres samtale, og spørger om du har forstået det korrekt.

På den måde får du det på skrift, så sagsbehandleren ikke kan løbe fra sine løfter.:kram:

Citat:

Oprindeligt indsendt af Enteneller (Send 146329)
Super godt møde med din sagsbehandler og som Vovse siger, send en mail hvori du beder ham om at bekræfte jeres aftaler fra mødet. Bed endvidere ham om at give dit nuværende praktik sted besked om at du skal ud et nyt sted den og den dato. Så slipper du selv for disse "spekulationer" og "gøren med".

Hvornår slutter din nuværende praktik ?

EE



Sagsbehandleren har altid holdt ord, så jeg føler ikke det er nødvendigt, heldigvis :)

Praktikken slutter på fredag, håber på et par dages fri, inden det går løs igen, så jeg lige kan komme på højkant (har været udsat for meget sygdom det sidste stykke tid) men det forbliver vist ønsketænkning


Citat:

Oprindeligt indsendt af ritalindy (Send 146671)
Det er da dejligt din konsulent kigger forbi og spør til dig.
Du viser jo totalt din sårbarhed.

Hvis du hænger i gardinerne så tror jeg da også du ligesågodt skal ud og klare dig selv og prøve at betale din egen husleje for første gang.

ingen grund til at stjæle fra os andre rigtige syge :kram:

Hvis jeg synes du gav mening, så ville jeg svare dig, men det synes jeg ikke du gør :confused:

Vovse 30-01-2011 21:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af Whattodo (Send 147100)
Sagsbehandleren har altid holdt ord, så jeg føler ikke det er nødvendigt, heldigvis :)

Det er jo sådan set også fint nok.:)

Men hvad nu hvis din sb bliver syg og du så får en ny sb.:confused:

Jeg ville sige "better safe than sorry".:kram:

Whattodo 30-01-2011 21:25

Citat:

Oprindeligt indsendt af Vovse (Send 147103)
Det er jo sådan set også fint nok.:)

Men hvad nu hvis din sb bliver syg og du så får en ny sb.:confused:

Jeg ville sige "better safe than sorry".:kram:

Jeg forstår dig skam godt, men jeg vil næsten sige, at så lærer jeg det på den hårde måde - ikke at det er ønsket, men samtidigt vil jeg også gerne kunne bevare bare lidt af, at man også kan have nogen på ens side, selv om man er i systemet :)

Vovse 30-01-2011 21:27

Citat:

Oprindeligt indsendt af Whattodo (Send 147105)
Jeg forstår dig skam godt, men jeg vil næsten sige, at så lærer jeg det på den hårde måde -

Tjaaa, jeg kan vel sådan set kun ønske dig held og lykke.

Enteneller 31-01-2011 09:25

G morn WTD,

Har de fundet et nyt praktik sted til dig ? Og kan du allerede nu få sat nogle "rammer" op der ? Nu ved du jo lidt hvordan du vil have det i forhold til din arbejdstid og lign.

Hvis de allerede har fundet et nyt praktik sted syntes jeg at det er godt gået, alternativt skal du nok væbne dig med tålmodighed det er vidst ikke så nemt endda.

EE

Gizmo 31-01-2011 09:31

Skønt at høre lidt nyt fra dig. Jeg kommenterer senere.
Er lige kommet hjem fra en uge hos mine forældre, så nu skal jeg lige "stabiliseres" igen. :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:10.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension