K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

Priks 15-09-2012 00:08

Citat:

Oprindeligt indsendt af AAA (Send 241240)
jeg læste rigtig rigtig meget i denne tråd .. og på det nederste link jeg har sat ind ..;)
Jeg var ved at revne af åhh nej det kan jeg garanteret ikke hitte ud af ... men helt ærligt det er altså rigtig nemt, og især når det er i hånden, der er ikke så mange ben i det.. så hop du bare ud i det :D:D .. ellers spørg herinde ;)

det er så fantastisk at lige pludselig at have mere end 1000 kr ekstra om måneden,og det er når jeg har betalt for ecig tingene.. jeg belønner mig selv med noget hver måned jeg ønsker mig, bare lige sådan for jeg kan mærke hvor mange skønne ting jeg får i stedet for smøger .. det er herligt :)

Åh det lyder altså også fantastisk med alle de sparede penge.
Jeg vil også bare så gerne kunne trække vejret lidt nemmere og have et hjem der ikke er nikotingult og som stinker.

Du skal altså have mange mange tak fordi du har gidet svare mig. Det er din skyld at jeg nu tør springe ud i det :kram:
Jeg glæder mig faktisk helt vildt til at komme i gang.

Jeg søgte forresten også lidt på Youtube og fandt en del videoer om e-cigs. Så jeg må bare i gang :)

AAA 15-09-2012 00:58

Hej Priks :)

Det glæder mig meget jeg :( har fået dig til at tør springe ud i disse fantastiske ecigs ...

Vi er jo nogle stykker efterhånden her i tråden der ved at lære fra de garvede har lært også, så det er bare fedt at kan give sin erfaring videre .. :D

Vi har ikke røget inde siden ungerne kom til verden .. men kan sagtens huske det gule "look" vores hjem havde før den tid ! og det værste var altså at pudse vinduer, de var altid totalt nikotin agtige, uanset hvor meget der var pudset, jeg hadede at pudse de ..... vinduer :o de skinnede så flot .. indtil solen kom på dem.

du får et helbred som du ikke har drømt om i mange år .. :D masse af luft, en helt ny smagssans, jeg måtte faktisk starte lidt forfra med at krydre min mad, da jeg pludselig kunne smage om det var karry eller paprika der kom i maden :D .. hosten forsvinder..huden får hudfarve igen, jamen det er bare det hele værd.

glæder mig meget til at høre fra dig igen når du er kommet i gang .. :kram:

Ninja 15-09-2012 10:38

Lyder spændende Priks.

Jeg har også en veninde der skal til at starte - de har totalt forbudt rygning i arbejdstiden fra 2013 (også pauserne!), og da hun er hjemmehjælper og cykler meget rundt, så må hun jo dampe i sine pauser......:)

maruus 15-09-2012 12:04

Så i Vild med dans i går - skuespilleren der var kommet til skade - husker ikke lige hans navn - Han sad i træningslokalet og dampede på det startsæt som lige netop er blevet anbefalet her på siden fra Pink Mule - :D
Vildt sjovt at se hvor han i sin glæde over at han havde fået et bokser til at danse i stedet - i begejstring svingede rundt med fredspiben.

PS har lige et tillægsspørgsmål - hvordan opdager man at CE4 ikke virker mere - har læst at de virker fra 3 uger til 3 mdr ?
Hvad er tegnene - holder den simpelt hen op med at kunne dampe -
og hvad med glødetråden - når man har foretaget en burn out - er det den der bliver slidt helt op. ?
eller

Ninja 15-09-2012 13:22

JAAAAA, det så jeg også - sad og tænke, gudved hvad han damper af smag:D

Tror han hedder et eller andet med Bo Larsen.....:confused:

thyradanebod 16-09-2012 11:45

Citat:

Oprindeligt indsendt af maruus (Send 241270)
Så i Vild med dans i går - skuespilleren der var kommet til skade - husker ikke lige hans navn - Han sad i træningslokalet og dampede på det startsæt som lige netop er blevet anbefalet her på siden fra Pink Mule - :D
Vildt sjovt at se hvor han i sin glæde over at han havde fået et bokser til at danse i stedet - i begejstring svingede rundt med fredspiben.

PS har lige et tillægsspørgsmål - hvordan opdager man at CE4 ikke virker mere - har læst at de virker fra 3 uger til 3 mdr ?
Hvad er tegnene - holder den simpelt hen op med at kunne dampe -
og hvad med glødetråden - når man har foretaget en burn out - er det den der bliver slidt helt op. ?
eller

Batterierne virker i lang tid. Jeg har batterier der er 1½ år gl. (Tornado) og stadig virker, men ikke så lang tid som de gjorde som nye.
Det er værre med clearomizere/atomizere. Hos mig holder de mindre end 14 dage. Jeg har afprøvet mange mærker, og det er generelt med dem alle. Der kommer mindre og mindre damp ud, og til sidst skifter man den ud for at få nok nikotin. Jeg gemmer dem, men så længe de kun koster u. 40 kr. stk. kan det dårligt betale sig at begynde at prøve at rense dem. Det vil jeg vente med til jeg evt. kommer på spanden.
Så når jeg handler ind, køber jeg gerne 6-8 clearomizere ad gangen.

maruus 16-09-2012 14:05

Citat:

Oprindeligt indsendt af thyradanebod (Send 241386)
Så når jeg handler ind, køber jeg gerne 6-8 clearomizere ad gangen.

Tak for svaret det var selvfølgelig clearomizere jeg talte om - og kan se at det er det jeg oplever - så ud med dem og ind med nogle nye . Men jeg har nu godt nok sørget for at holde dem rene og burnt out - så har da haft glæde af dem jeg har ca 2 mdr.

Priks 16-09-2012 21:35

Nåja, jeg så også Thomas Bo Larsen dampe i Vild med dans studiet. Det var cool nok :)

Maruus: Det var egentlig et godt spørgsmål du stillede der. Det svar kunne jeg også bruge, så dejligt med den info!

Ih hvor jeg glæder mig til at komme i gang.

maruus 16-09-2012 21:43

Citat:

Oprindeligt indsendt af Priks (Send 241473)

Maruus: Det var egentlig et godt spørgsmål du stillede der. Det svar kunne jeg også bruge, så dejligt med den info!

Ih hvor jeg glæder mig til at komme i gang.

Takker;) - Glæd dig - vi hører gerne om dine nye erfaringer.

zen-q 16-09-2012 21:57

Til jer der gerne vil kvitte smøger eller den dresens pind HELT, så søg på Larsen Laser på nettet.. Det virker!!

Jeg har røget 20 smøger hver dag i de sidste 22-24 år.. Fik EN behandling til 600 kr.. Har ikke røget siden (snart 2 mdr) OG har ingen og jeg mener INGEN abstinenser haft overhovedet.. :)

Bare til dem som kan bruge det til noget :0)

maruus 16-09-2012 22:04

Citat:

Oprindeligt indsendt af zen-q (Send 241484)
Til jer der gerne vil kvitte smøger eller den dresens pind HELT, så søg på Larsen Laser på nettet.. Det virker!!

Jeg har røget 20 smøger hver dag i de sidste 22-24 år.. Fik EN behandling til 600 kr.. Har ikke røget siden (snart 2 mdr) OG har ingen og jeg mener INGEN abstinenser haft overhovedet.. :)

Bare til dem som kan bruge det til noget :0)

Fin hjemmeside - men der er skisme langt til Tønder fra København - så !

zen-q 16-09-2012 22:14

Citat:

Oprindeligt indsendt af maruus (Send 241488)
Fin hjemmeside - men der er skisme langt til Tønder fra København - så !

Hun tager da også til Vanløse og Slagelse.. ;)

AAA 27-09-2012 23:20

Citat:

Oprindeligt indsendt af mand (Send 236299)
Har nu modtaget mit nye batteri Joyetech Twist 1000mah med juster

bar volt, det kan justeres fra 3 til 4,8 volt,

jeg skal da godt nok lige love for der er kommet damp og smag på,

jeg gøre på 4,2 volt det passer til mig, kommer den op på 4,8 smager

den brandt.

Et alm batteri når det er ladet helt op er på 3,7 volt og det falder

hurtigt i volt så smag og damp bliver mindre.

hvor imod Twist batteri bliver ved med at køre på samme volt

end til der ikke er mere strøm på det, jeg kan kun sige det er

alle pengene værd.

Hej Mand ;)

jeg skal have provianteret nogle flere batterier til min ce4, og vil høre dig ad om dette batteri du skriver om passer ? og lige noget andet også, er det stadig et godt batteri det med at skrue på styrken?;)

En omtalte dette http://www.urtegaarden.dk/products/smag.aspx .. der har jeg nu handlet, og sikke en smagsfuld oplevelse .. det er ikke sidste gang jeg handler der :D

LUM 28-09-2012 02:40

Citat:

Oprindeligt indsendt af zen-q (Send 241484)
Til jer der gerne vil kvitte smøger eller den dresens pind HELT, så søg på Larsen Laser på nettet.. Det virker!!

Jeg har røget 20 smøger hver dag i de sidste 22-24 år.. Fik EN behandling til 600 kr.. Har ikke røget siden (snart 2 mdr) OG har ingen og jeg mener INGEN abstinenser haft overhovedet.. :)

Bare til dem som kan bruge det til noget :0)

Se det prøvede jeg mens jeg røg en 10-15 stykker der gik under en uge så røg jeg 30, og kæmpede en brav kamp i flere måneder for bare at komme ned på 20, der har jeg så lagt siden, eller rettere lige til jeg begyndte at dampe, 1 ½ måned på 18 mg niko, så gik jeg ned på 10-11 stykker, og nu 3 ½ måned efter overvejer jeg kraftigt at gå endnu længere ned.

På gemalen virkede det fint, dog ikke helt uden ubehag (klart der er en masse giftstoffer kroppen skal have renset ud) men hos mig havde det den stik modsatte virkning, jeg kæderøg da vi kom ud der fra, mere mere mere, jeg kunne bare ikke mættes.

Men nu er det tilfældigvis også sådan at alm akupunktur, heller ikke virker på mig (har jeg erfaret siden hen) den der med at man ikke kan mærke nålene, kan de stikke ind hvor de er højest når de plukker jordbær, gu kan man så, og det gør faktisk ondt (en lille irriterende nibben) så at laser heler ikke virker kommer ikke bag på mig, dog er jeg stadig forundret over at det øgede mit behov for at ryge.

Hypnose virker sååån da på gemalen, igen er jeg totalt imun, det virker bare ikke.

Det helt morsomme er så at KST virker på mig, er der noget der kan tage mine smerter, så er det DET! men der er så ikke opfundet rygestops KST, måske de kan opfinde damp stop KST?? men dog på den anden side det s q sjovt at dampe.

Så her med en advarsel, i KAN risikere den stik modsatte effekt.

Jeg har faktisk lige set en minni cig, ikke bare en lille men en minni, med alt var den på størrelse med toppen af eo-c modellen (kolbe og mundstykke) den var nuuuttet, og var en forbløffende effektiv damp pind.

Jeg er dog gået den anden vej, hvad sa..nen hedder aner jeg hat om, jeg er også lige glad, for hold da lige ferie der er go på den, en ordentlig mother biiib det ser totalt tosset ud med den kæmpe tank på et eo-t batteri, men den tager godt og grundigt fat, næste ønske er et bateri der passer til i størrelse, for det her DET er lige efter mit hoved, her behøves ikke skrue op ned funktion (til mig) problemet med at batterierne bliver svage hurtigt (men hvor der stadig er massere af strøm, bare ingen go på, at de bliver vattede) er væk, den suger strømmen ud af dem, til sidste dråbe, med ordentlig kraft.... meen den bruger så også en del mere strøm så der skal lades op en del oftere, nu kan jeg ikke nøjes med at lade hver 2. dag længere, men hellere det og så en djævel der bare rammer hovedet på sømmet HVER gang.

Og så kom vi til at få en candy cane med hjem... mummer, det smager nøjagtigt som de bolsjer farfar havde liggende i bilen (og som vi unger alttid plyndrede *gg*) dog er jeg forfaldet til æble og så en sjat menthol der i, og jeg som svorede at menthol var og blev min foretrækkende smag *gg*

thyradanebod 28-09-2012 10:01

Tobak-menthol-jordbær
 
Citat:

Og så kom vi til at få en candy cane med hjem... mummer, det smager nøjagtigt som de bolsjer farfar havde liggende i bilen (og som vi unger alttid plyndrede *gg*) dog er jeg forfaldet til æble og så en sjat menthol der i, og jeg som svorede at menthol var og blev min foretrækkende smag *gg*
LUM er ikke logget ind Tilføj til LUMs omdømme Anmeld indlæg Besvar med citat
Lige nu sværger jeg til ½ x tobak +½ x menthol + et bløp jordbær.
Det er it' så ring' endda.

dudde 28-09-2012 10:22

Citat:

Oprindeligt indsendt af AAA (Send 243010)
Hej Mand ;)

jeg skal have provianteret nogle flere batterier til min ce4, og vil høre dig ad om dette batteri du skriver om passer ? og lige noget andet også, er det stadig et godt batteri det med at skrue på styrken?;)

En omtalte dette http://www.urtegaarden.dk/products/smag.aspx .. der har jeg nu handlet, og sikke en smagsfuld oplevelse .. det er ikke sidste gang jeg handler der :D

Hej AAA

Jeg har også for noget tid siden købt et Ego-C twist batteri (og senere et mere). Batteriet passer på CE4 og det er bare SÅ meget bredre end de alm. batterier.

Som mand har skrevet, holder det samme styrke hele tiden og det er virkelig en fordel. Jeg har også meget glæde af, at kunne regulere styrken, da forskellige smage kræver forskellig styrke, efter min mening.

Jeg kan kun anbefale dig at ankaffe et twist batteri :)

maruus 28-09-2012 12:32

Citat:

Jeg har også for noget tid siden købt et Ego-C twist batteri (og senere et mere). Batteriet passer på CE4 og det er bare SÅ meget bredre end de alm. batterier.

Som mand har skrevet, holder det samme styrke hele tiden og det er virkelig en fordel. Jeg har også meget glæde af, at kunne regulere styrken, da forskellige smage kræver forskellig styrke, efter min mening.
Lyder " saft susme " godt og effektivt - og specielt fordi det kan bruges til CE4 som jeg har i forvejen , bliver købt med næste gang jeg skal afgive en bestilling.

Håber også det passer til opladeren så jeg ikke skal købe ny ?

Ninja 28-09-2012 12:41

Tænkte også lige på opladeren, men mon ikke den også kan bruges på twist?

Den ryger også med i min næste bestilling - jeg ville have bestilt den nu, men den sorte er udsolgt (ved ikke om den hvide er der endnu), men Pink har den i sølv til særlig pris -165 kr.
Tror også sølv kunne være ''blæret'', hehe.........men jeg har ikke lige råd denne gang.

dudde 28-09-2012 12:51

Citat:

Oprindeligt indsendt af maruus (Send 243065)
Lyder " saft susme " godt og effektivt - og specielt fordi det kan bruges til CE4 som jeg har i forvejen , bliver købt med næste gang jeg skal afgive en bestilling.

Håber også det passer til opladeren så jeg ikke skal købe ny ?

Twist batteriet passer til den oplader, som følger med i startsættene fra Pink Mule dvs. samme oplader som til de andre batterier, som bruges til CE4.

Jeg var nødt til at købe nr. 2 twist, da jeg slet ikke var tilfreds med at skulle bruge de "gamle" batterier, mens min twist skulle oplades ;)

Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at twist-batteriet er en del længere end de alm. batterier. Så det skal I selvfølgelig kunne leve med.

maruus 28-09-2012 13:11

Citat:

Oprindeligt indsendt af dudde (Send 243070)
Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at twist-batteriet er en del længere end de alm. batterier. Så det skal I selvfølgelig kunne leve med.

Ha ha - ja synd - syntes egentligt de er " synlige nok" men jeg kan jo bruge twist hjemme - og de kortere jeg har når jeg skal på fransk visit ;)
men tænker at jeg i længden er helt ligeglad - nej det passer alligevel ikke , for har fravalgt at købe andre typer batterier , fordi de på billederne virker meget store og klodsede.

Bodrum 28-09-2012 13:46

Ja dte var så meningen at jeg skulle stoppe fra dags dato, men siden min dealer ikke har flere e-cigaretter tilbage før tirsdag, så bliver det først der :D

Jeg har i samarbejde med min kammi aftalt at vi skal gøre det, så det bliver noget af en udfordring. Jeg glæder mig!
Nu må vi se om menthol rygere kan dele samme fornøjelse som alm rygere.

LUM 29-09-2012 03:04

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bodrum (Send 243078)
Ja dte var så meningen at jeg skulle stoppe fra dags dato, men siden min dealer ikke har flere e-cigaretter tilbage før tirsdag, så bliver det først der :D

Jeg har i samarbejde med min kammi aftalt at vi skal gøre det, så det bliver noget af en udfordring. Jeg glæder mig!
Nu må vi se om menthol rygere kan dele samme fornøjelse som alm rygere.

a garantere.

Og det behøver ikke en gang være menthol der viser sig at være "din" smag, så afvis endelig ikke andre muligheder, det er netop de mange smage der gør det så meget sjovere at dampe, de fleste kan godt lige æble og/eller jordbær også.
Jeg har først nu fundet "min" smag, jeg har ellers holdt fast i ren menthol, en fast med æble og en til forskelligt, hvor jeg sådan set sagtens kunne nøjes med mentholen, den bliver bare trættende i længden, så det er rart med noget afveksling, jeg er endt på 97% æble (eller dubbelt æble, den er mere syrlig end æblen, for mig er bække lige geniale) og resten menthol, bare lige et par dråber, den sidste 2½ uges tid er det, det eneste jeg har haft dampet, uden at jeg syntes det er blevet for tungt kun med den ene udgave.

Mange døjer i en periode med "brandt hals" det gør ondt, ikke som hvis man har ostet meget, på en hel anden måde, halsen skal nærmest hærdes, man må ikke glemme at røgen fra smøger er kold, mens damp er varmt (dog ikke SÅ varmt) og i den periode er alm smøger bestemt en fordel at have liggende, det går over, med den ømme hals, men står man en sen aften butikkerne har lukket og halsen bare ikke kan klare mere, men man mangler niko, og heller ingen smøger har, det s q sur måser, et andet sted er med rygestop symptomerne, er man en af de uheldige som virkelig bliver ramt, så er det altså mere behageligt at nok strække tiden med dem, men til gengæld at de ikke er så voldsomme, den der omgang uro i maven, er en sjav sjav omgang, jeg er glad for jeg havde giften fra smøgerne, at stoppe i kroppen og gøre det knap så voldsomt, så jeg kan ikke anbefale kold tyrker, ikke når man BARE! sætter dampning i stedet for rygning, for det er altså det man gør, ikke ret mange stopper sit misbrug bare fordi de er gået over til at dampe.
Vil man stoppe med at ryge er kold tyrker sikkert en super måde at gøre det på (jeg aner det ikke har aldrig forsøgt) men man stopper ikke bare fordi man begynder at dampe, man sætter noget andet i stedet for, og man vil stadig have behov for sin skide nikotin, man gør det bare sjovere, mindre giftigt og billigere, at indtage niko´en, andet gør man ikke, man er stadig niko narkoman, uanset om man kan lide det eller ej, ikke mange holder helt, bare ved at skifte til at dampe, og med helt mener jeg HELT væk med den ufattelige dårlige ide det er at stoppe snask i sine lunger på den måde.

Jeg var glad for at ryge, og havde absolut ingen intentioner om at stoppe, ej heller med at begynde at dampe i stedet for, men jeg ELSKER, at dampe, det er 100 gange sjovere end at ryge, jeg sagde før at jeg nok aldrig ville stoppe med at ryge menthol (for smagen fås ikke andre steder heller ikke via cigs, men cigs er det eneste sted hvor man får en smag der er så god at den fint dækker behovet for smagen af menthol, syntes jeg) jeg havde det godt med at være ryger, det var det eneste gode jeg gjorde for mig selv (jeg slæber ikke rundt på 3 lag sminke, går ikke til frisør, køber tøj/sko for masse vis af penge ol typisk kvinde selv-forkælelse) man skal aldrig sige aldrig *ss* jeg er forfalden til at sige at jeg aldrig holder med at dampe, men nu er jeg jo blevet klogere, så i stedet siger jeg at jeg nok aldrig kommer af med den dårlige vane det er at indhalere noget, for hvem siger at der ikke kommer noget nyt og måske endnu billigere og endnu sundere end cigs´ne om 10 år, som jeg så kan sætte i stedet for mit dampen, akkurat som jeg har sat dampen i stedet for mit rygning, blive eks narkoman, tror jeg aldrig sker, ikke før den dag jeg ikke selv er i stand til at indtage stadset og ingen vil hjælpe mig med det.

mand 29-09-2012 08:20

Har ikke været her i langtid, men kan se i hygger jer med Damp..:)

Jeg kan oplyse til jer, og nye dampere, at der er en rigtig god og billig butik

i københavn, de har væsker fra FA. til en rigtig god pris, 75 kr for 30ml samt et

startsæt til 299 kr, det er med 900mha batterier, Ce4 og lader, det er billigt,

CPH-Vapours.dk

kan oplyse at det er det samme startsæt som Bullie butikker tager 750-800 kr for.

og 10ml væske 65 kr. vil ikke anbefale at handle hos dem. de er markeds dyreste.

og deres vare er ikke bedre end de andres, men i bestemmer jo selv hvor i handler,

Ang Twister batteri, dem som kan justeres i volten.

de er bare kanon, smagen er rigtig god, og masser af damp,

som en skrev, ryger du forskelig smag, er Twister rigtig god til at du

kan juster volten til lige din smag.

jeg kender efterhånden mange, rigtig mange som er stoppet med at ryge,

cigaretter, de er glad for at dampe, spare en mase penge, og at de har

kunne mærke en forskel på deres helbred.

maruus 29-09-2012 14:41

Også jeg er holdt helt op med at ryge cigaretter - der gik små 14 dage så var de lagt på hylden - og jeg nøjes med nikotinvæske som jeg stadig køber hos Pink Mule.

Fik ved en fejl købt Ce4 Vivi Nova - den der skal/kan skilles og rengøres effektivt.i stedet for Ce4 V.2
Hold da op - jeg syntes der er stor forskel på dampningen - fuld skrue oplever jeg sikke en fryd, og total afhængig af den nye erstatning for cigaretterne - har uden held prøvet piller, plaster, cigaretrør med nikotin uden at det har gjort mig i bedre humør. Med dampningen er jeg 100% tilfreds- trods " folk" mener jeg blot har skaffet mig en anden afhængighed. Jeg er godt tilfreds med at det ikke er Apotekerne og skat der skal have den store forkromede indtjening på mig.

Så har efter den oplevelse bestilt og netop modtaget 1 sæt Ce4 Vivi Nova - med 2 ekstra brændere til kun 79,- fra E-damp. De leverer samtidig aroma fra Urtegården.

Vivi Nova Kan også købes i forskellige farver - stk.pris 45,-

Jeg har indtil nu sværget til aroma der er søde, jeg har indtil nu fundet cappucino -karamel- kaffesmag der tiltaler mig - det bliver spændende at kaste mig over nye smagsoplevelser.

Desværre er Pink Mule udgået for nogle af de smagsvarianter bl.a. fersken jeg gerne ville have prøvet hos dem. Øv - men fandt i stedet smagen hos Urtegården/e-damp.

Har også været inde og undersøge Bullie butikkernes priser - og syntes de er hamrende dyre i forhold til andre.

Dejligt at man hele tiden kan blive klogere. Jeg er spændt på om jeg går helt bagover af forbløffelse når jeg engang får købt Twister batteriet, og vil nu også undersøge den nye leverandør CPH -vapour der bliver skrevet om.

mand 29-09-2012 17:00

Jeg bruger også den nye Ce4 som kan skelles af, den er nem at gøre ren,

og skifte brænder på, så giver den også en god smag,

vil ikke anbefale at købe den uorginale Ce4, den er ikke så god,

jeg køber ikke væske hos pink mule mere, de hælder om fra stor dunke

til små flasker, sætter deres egne mærkat på, så du ved ikke hvad du får,

eller fra hvilken leverandør det er, så det er slut med det..:D

man kan også godt købe andre steder fra som er bedre, urtegaardens

aroma er gode, og jeg køber kun der hvor jeg kan få orginale flasker som

ikke har været åbnet.

maruus 29-09-2012 17:25

[QUOTE]
Citat:

Oprindeligt indsendt af mand (Send 243239)
Jeg bruger også den nye Ce4 som kan skelles af, den er nem at gøre ren,

jeg køber ikke væske hos pink mule mere, de hælder om fra stor dunke

til små flasker, sætter deres egne mærkat på, så du ved ikke hvad du får,

eller fra hvilken leverandør det er, så det er slut med det..:D


Piv Piv - hvor kan man købe VPG power smoke baze -med nikotin Har indtil nu kun fundet Pink Mule.
Det du beskriver kan jeg nikke genkendende til - ikke 2 af deres levering af aromasmag har smagt eens.

Det nye Firma CPH sælger aromavæsker med nikotin - ja men altså - jeg kan ikke se man kan vælge styrke på nikotin ? Så syntes jeg er lige vidt.

Ninja 29-09-2012 17:47

Alle pink mules væsker - uanset om der er mariannes label på eller ej, kommer fra Inawera - det gælder både de små væsker, baser mf.
Det er for at kunne holde prisen nede, at hun i nogle sendinger hælder på mindre flasker, for ellers ryger 10 ml pludselig på på omkring 50 kr - og så står JEG af.
Så jeg er glad for muligheden.

Men nu er jeg begyndt at handle DIREKTE med Inawera selv.

Jeg giver 18 kr for 10 ml og 30 kr for 60 ml og de er SUPER!!

Baser VPG med nikotin efter eget valg koster 160 kr for EN LITER!!!!

100 ml VPG base med nikotin koster 19,50 kr.

Min veninde bestilte 5 LITER for 650 kr (sammen med nogle andre - så deler de og blander deres egne væsker).

Så som i kan se er der MANGE penge at spare.

PS
Det gode ved CPH er også, at han kommer med ens varer SAMME DAG (også Søndag!) hvis man køber for over 300 kr og ellers bor i eller nær København - han mødes også gerne på halvvejen. Super service!!!
Og betryggende at vide, at man aldrig rigtig kan udgå for noget, men hurtigt kan få det samme dag man bestiller.

mand 29-09-2012 19:18

Jeg er ikke enig med dig Helenekr....:)

som du selv skriver kan du købe 10ml for 18 kr hos leverandøren.

det er jo en god pris, det kan vi godt blive enig om.

pink mule køber mange 100 l væske og hælder over på 10ml flasker,

hvilke omgivelser bliver det gjort i, og hun giver selfølgeligt ikke 18 kr for 10ml.

så er det jo også kun for at tjene flere penge hun gør det,

når du kan købe orginal 10ml flasker hos Inawera, så kan pimk også, og til

en anden pris en dig, og tjene på det, uden at have en finger i vores væsker,

den vil aldrig komme op i 50 kr, hvorfor skulle den det når du kan købe den til 18 kr,

skal pink så tjene 30-40 kr på 10ml... jeg forstår ikke dit forsvar for pink mule.

Ninja 29-09-2012 20:10

Nå nej, jeg forsvarer hende såmænd ikke - jeg hander ikke væsker hos hende mere, kun hos Inerwa.

Jeg skrev faktisk mere mit indlæg, så folk selv kan regne ud, at det bedst kan betale sig at handle DIREKTE med forhandlerne.

Her for lidt over 1 år siden, solgte pink mule væsker til de der 45-50 kr for 10 ml, originale fra Kina, men vi var altså mange der ømmede os over prisen - og der blev handlet kraftigt under bordet (fra blander til blander). Så hun har såmænd nok bare gjort kunsten efter, og selvfølgelig tjener hun på det - det har jeg heller ikke sagt hun ikke gjorde.

Tror de fleste tjener styrtende på væsker, de får det måske for 3 kr pr 10 ml og sælger det for 45-50 kr. Men det under jeg dem nu også. Peronligt vil jeg bare ikke give mere end 25 kr pr 10 ml, men der er desværre kun pink-mule og CPH der kan matche prisen - de andre er endnu mere sindssyge.

Jeg blander jo ikke selv, så jeg er afhængig af at andre gør det for mig.

Min veninde blander også med salg for øje og med 5 liter, er jeg ganske sikker på at hun bliver min nye Pink-mule/Inerwa:D
Det er jo lidt lettere at handle lige på den anden side af gaden, end at bestille fra Polen:)

mand 29-09-2012 21:52

Undskyld Helenekr.

jeg har så misforstået dig.

troede ikke pink har haft prisen så højt oppe, jeg køber der ikke pga. det som

jeg skrev før, har selv handlet i polen, England og Spanien,

tror prisen på væsker og tilbehør her hjemme er på vej ned, der kommer flere

og flere horhandler, jeg ved at en på Bornholm kommer med gode priser på

væsker, måske i denne uge her, lidt som pinks, men i orginal bøtter fra

Fa. for som du selv skriver så kan 10ml ikke koste 45-50 kr.....men i Aalborg

kan de godt sælge 10ml til 65 kr. men de er jo også jyder :rolleyes:

blander også selv, jeg kan lave 10 ml med alt til 12-13 kr.

Ninja 29-09-2012 22:31

Fyyyyha, nu røg jeg alligevel ind og bestilte det Ego TWIST batteri i stål - det sorte var udsolgt og det hvide er ikke min stil:D

GLÆDER mig til at prøve det, jeg så jo i testen at TWIST er på højde med iTASTE fra INNOKIN, som jeg ellers LÆNGE har ønsket mig!!
Men der er sgu mega prisforskel på TWIST til 165 kr og iTASTE til 450 kr - hvis så TWIST fungerer lige så godt..............

Er CPH's CE4'ere de originale?? - kan se han i øjeblikket har 4 stk for 100 kr.

maruus 29-09-2012 22:43

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 243258)
Fyyyyha, nu røg jeg alligevel ind og bestilte det Ego TWIST batteri i stål - det sorte var udsolgt og det hvide er ikke min stil:D

:D:D Pøj pøj med det - fortæl når du bliver væltet omkuld af glæde ;) Og tak for opl.om Inavera

Ninja 29-09-2012 22:53

Orv forresten Maruus, gem alle de CE 4'ere du ikke kan få til at virke mere - læg dem i blød i varmt vand fx natten over, pust dem godt ud og tør dem evt på radiatoren. Jeg har haft STOR succes med at få gang i dem igen på den måde. Nogen kan så ikke mere, men så drøner man dem bare ud. Men mange får nyt liv og holder lang tid igen.....

Og jeps, jeg melder tilbage.

Jeg ''kom også til'' at bestille 4 nye CE4'ere fra CPH. Jeg må hellere stor handle nu, så jeg kan holde fri i December:D

Alternativt kan ungerne leve af risengrød i November. Og COOP pasta. Så damper jeg bare en lækker smag i stedet.

AAA 29-09-2012 23:49

Men nu er jeg begyndt at handle DIREKTE med Inawera selv.



Hej
Helene har du et link ? .. det lyder rigtig billigt det VPG

Jeg køber vædske fra urtegården nu, det smager rigtig godt ..


Takker for svarene med tvist, den skal jeg prøve .. :D

Ninja 30-09-2012 00:11

Det kan findes på www.inawera.com - man kan bare oversætte siden til dansk eller engelsk, hvis man nu ikke kan polsk:)

Er det ikke kun aroma de har hos urtegården, eller har de også rygevæsker klar til at dampe??:rolleyes:

AAA 30-09-2012 00:32

Hej ;)

Mange tak ..

Jo det er kun aroma de har ved urtegården, men jeg blander selv, og det er bare så meget bedre end det fra pink ..

mand 30-09-2012 07:45

Tror nu ikke de Ce4 kan være originale, men ved det ikke,

jeg har købt dem pink har, som kan skrues fra hinanden, de er rigtig gode,

og de kan bruges igen og igen, nem at gøre rene, og du spare faktisk meget

ved at kan sætte et nyt atomizerhovede på til 16 kr og den er som ny.

kan kun anbefale den originale af den, hvor der også er trygt hvor mange

ohm den er på, det er jo vigtigt, 2,4 ohm er den jeg bruger.

har også de uoiginale atomizerhoveder, men du ved ikke hvad der er hvad,

og selve ce4 i uoriginal er bestemt ikke god, ingen smag eller damp.

Ninja 30-09-2012 10:21

Jeg har også altid købt de originale, og har også kun originale på lager - nu prøver jeg så lige CPH's uoriginale, men jeg gruer helt hvis det er noget l**t - gider ikke dampe noget der ikke fungerer optimalt:eek:

mand 30-09-2012 17:27

der ringer lige på døren.

Ups.

maruus 30-09-2012 18:20

Den type mand nævner ( Ce4 Vivi clearomizer ) fik jeg som sagt købt ved en fejltagelse og vil bruge dem fremover når jeg skal være " fin" . Har også købt en æske Vivi Nova med ekstra brændere som jeg vil bruge i dagligdagen.Begge er dejlig nemme at skrue fra hinanden ( troede det var mere besværligt) og meget meget lækkert at jeg kan nusle vægen helt ren under rensningen i vand . Vivi Nova typen kan samtidig indeholde 2,5 ml. væske .

Jeg har rengjort Ce4 med varmt vand , men vil forsøge om der kan komme liv i dem igen efter et sæbebad :D

Jeg er i tvivl om Urtegården er samme leverandør som E-damp , for når jeg bestiller hos urtegården- har jeg fået leverancen fra E-damp.
De sælger også VPG men uden nikotin.
Sjovt da jeg var inde i går og kigge på CPH siden i går var Ce4 cleromizer 4 stk for 100,- udsolgt.

Var inde og kigge på INAWERA side - der fandt jeg ryge baze m. 26 mg. nikotin - pris 100 ml euro 8.87 - eurokurs d.d. 13.41


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:00.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension